@adi_10 Nimeni nu fabrica autovehicule doar de placere, trebuie sa castige si bani din asta. Exista o tendinta crestere a preturilor in functie de clasa masinii, asa cum ai zis, de asta si dispar monovolumele pentru a fi inlocuite de pretinse SUV-uri, de fapt aceleasi masini cu exterior diferit plus doua trei chestii electronice, unele utile, unele nu prea, ca sa justifice saltul de 25% la pret.
Pe scurt, o masina de gabaritul asta cu un nivel de echipare OK se invarte pe la toti producatorii la vreo 40K, indiferent ce scrie pe emblema. Exceptie, viitorul Duster 7 locuri dar care va fi iar penalizat la Euroncap ca sa nu tulbure prea mult piata.
PS. prefer expresia in limba romana "are sens" in locul variantei traduse din engleza "face sens".
Fiecare producator auto cu politica lui tarifara, fiecare cumparator e liber sa faca ce vrea cu banii lui. De ce nu ar cere Renault 40K pe Koleos cand Hyundai cere pe Santa Fe 50K ?
Nu stiu de unde ati ramas cu informatiile cum ca Tesla nu ar avea bani, capitalizarea bursiera a Tesla a depasit deja Mercedes si BMW. Sunt foarte multi bani pariati pe masina autonoma electrica si pe controlul productiei mondiale de baterii auto, Tesla fabrica in prezent 60% din bateriile auto din piata mondiala (ca putere, nu ca numar) .
Mda, normal nu se justifica cumparatul variantei pe benzina, dar sa vedeti ce chestie interesanta, multe orase interzic accesul masinilor cu motoare diesel incepand cu 2024, cele cu benzina urmand a fi interzise prin 2030. In concluzie, daca ati locui intr-un astfel de oras, ce varianta ati alege stiind ca dieselul devine invandabil in 5 ani?
Ultimele comentarii
27 in total