Nick Reilly a subliniat faptul că această schimbare de poziţionare va fi efectuată în timp şi că modelele Opel/Vauxhall trebuie să câştige întâi comparativele în faţa rivalilor şi să-şi demonstreze capacităţile tehnice. Odată cu realizarea acestui lucru, Opel/Vauxhall va putea să comercializeze modelele sale la un preţ mai ridicat, mărind
profitabilitatea.
Opel nu mai are cum sa castige in fata celor de la chevrolet daca mai si ridica pretul se duc de rapa .Chevrolet vine cu modele competitive pe piata cum ar fi la ora asta chevrolet captiva care e mai buna decat opel antara ,chevrolet malibu care va fi peste insignia .Incet dar sigur va acapara piata din Europa
@andrei daca nu ai cumparat masina de la un cunoscut sa sti tu sigur ca are km aia esti pacalit si tu .Vorbesti din auzite si faci comparati cu focusul tau care inrealitate poate are 160000km .Nu ai da 9000 sau 16000 euro pai nu iti permiti .Daca vrei te rog cand ajungi si tu focusul tau intre 300-350 mii km sa imi arati si mie cati banii ai bagat si mai vb.
Nici peste 30 de anii nu va fi pe taxi masinii electrice ,spun de ce in orasele mari din RO masinile de taxi parcurg 150 -200 km 12-16h daca vorbim de masinile la plan 2 soferi ajung sa faca si 300- 350 km in 24h ,sa luam Germania unde o masina de taxi nu poate sa faca mai mult de 5 ani taxi ( ne uitam la masinile de taxi in 2 ani depasesc lejer 180-220 mii km)....s.a.m.d .Credeti ca o sa se complice cineva cu masini de electrice care parcurg intre 40 -80 km/zi ?? Nici un producator nu a venit cu costurile de revizii ,pret baterii, daca au oameni pregatiti in service (ca doar stim ce pregatit e personalul din service )plus alte probleme .
Ultimele comentarii
634 in total