am uitat sa precizez ca ross brawn a fost inginer si la benneton cand schumy a castigat primele titluri din cariera.la fel si jeremy burgess a fost inginer la honda inca de cand acolo pilota mick doohan.nu neg talentul lui schumy si al lui rossi dar eu cred cu tarie ca fara acesti oameni nu ar fi castigat atatea titluri.
are dreptate in tot ce spune ross brawn.si asta ptr ca dupa parerea mea este indiscutabil cel mai bun inginer al ultimulor 10-15 ani.epoca de glorie de la ferrari i se datoreaza in cea mai mare masura lui.procentual vorbind are merite mai mari decat schumy si todt la un loc.sunt constient ca imi voi atrage criticile si antipatia tuturor fanilor lui schumy .dar asta este parerea mea.si am argumente ptr asta.in primul rand vorbesc de brawn gp.a muncit un an si jumatate la masina si a realizat cel mai bun monopost care domina clar inceputul de sezon.si cu niste piloti mai putin cotati ca favoritii nostri.asta demonstreaza ca daca are o masina buna chiar si un pilot mai putin cotat poate deveni campion mondial.despre deflector inca nu vorbesc.sa asteptam sentinta.in al doilea rand de cand a plecat de la ferrari s-a ales praful de aceasta echipa.este adevarat ca italienii au castigat un titlu la piloti si 2 la constructori.dar la masina din 2007 tot el a lucrat in 2006.si in prezent ferrari cu cea mai buna echipa de piloti este pe ultimul loc ambele clasamente.asta spune foarte multe.in primul rand ca schumy nu este atat de mare pe cat incearca unii sa-l faca.si aici fac o mica paralela cu moto gp.la fel si rossi nu este chiar atat de mare ca si schumy.si acolo este un fel de ross brawn.dar el se numeste jeremy burgess.cel mai bun inginer de la mick doohan incoace,iar cu rossi a fost si la honda si este si la yamaha.revenind la f1 old papa frank,cel care in anii 90,cand williams castiga o gramada de titluri isi dadea afara pilotii campioni mondiali.de ce?pentru ca el considera in vremea aia ca f1 este 90% inginerie.si mare dreptate avea.iar noi fanii diversilor piloti ne certam ca prostii ca ala e mai bun sau celalalt este cel mai bun.concluzia este una singura .si ma refer la tot motorsportul.fara un material bun nu poti ajunge campion.va salut.
nu inteleg de ce heidfeld a terminat pe 2.cand a intrat safety car-ul glock era in spatele lui button la nici o secunda si intr-un tur l-ar fi depasit.oricum a fost o cursa frumoasa.dar pe jumatate.
acest lucru dovedeste caracterul absolut infect al acestui pilot.este exact opusul lui kimi in privinta sportivitatii si profesionalismului.mi-e sila de el.
Ultimele comentarii
252 in total