@Anonim...Inca ceva puisor...Asa cum ai spus-o chiar tu informatiile pe care le-ai dat tu ca exemplu sunt luate de tine de pe net...Numai ca tu nu ai inteles prea mare lucru din ele si stii de ce???Ptr ca de baza va ramane intotdeauna materia acumulata la scoala...Ori tu probabil ca aveai alte ocupatii atunci...De pe net poti acumula informatii utile ptr tine doar daca ai la baza educatia scolara...Adica mai pe intelesul tau daca s-a lipit ceva de tine cand ai trecut si tu prin clasele respective si n-ai trecut ca gasca prin apa...Altfel un semidoct poate acumula orice informatie de pe net ca tot prost moare...Ma refer in general nu cu atac direct la tine...No offense...
@Anonim...Tu imi reprosezi mie pe un ton ironic ca nu am citit bine comentariul lui Grosjan...Dar tu ai citit atent ce am scris eu mai sus???Nu cred ptr ca n-ai mai fi fost ironic...Eu am scris ca nu exista negative G pe planeta noastra decat in conditii simulate...Adica la nivelul solului unde au loc cursele de F1 ca la ea ne referim aici...Acel negativeGg care apare la avioanele in picaj se produce in atmosfera si o sa vorbim despre el cand vom vedea Formula 1 cu avioane...Chiar trebuie sa explic ca unor copii de gradinita ca noi discutam aici de F1 si ce tehnologii mai pot fi implementate si nu vorbim de avioane ,rachete etc???Ce tot indrugi acolo de masa avionului sau monopostului de F1 referitor la forteleGg suportate de piloti pe avioane sau masini...Factorul determinant in stabilirea fortei G este viteza... Forta G variaza in functie de viteza in primul rand,apoi de forta gravitationala..In functie de context mai pot aparea si alti factori in ecuatie...Deci nu masa avionului sau masinii dicteaza g-urile suportate de piloti...Avioanele si masinile isi suporta propiile g-uri, iar pilotii la fel in functie de ce ti-am spus mai sus...Referitor la costumele acelea la care facea referire Grosjan sa stii ca ele sunt la fel de indicate in ambele cazuri de negative g , dar si de pozitive g...Si da ,pot fi purtate la un moment dat de pilotii de F1 in conditiile cresterii foarte mari a vitezelor pe circuite, dar ptr pozitive G nu ptr negative G...Dar in privinta circuitelor de curse nu pot fi atinse viteze atat de mari ptr ca materialele de concurs si legile fizicii limiteaza destul de mult cresterea vitezei mai ales pe circuite virajate asa cum sunt in F1...Deci eu nu cred ca vom vedea astfel de costume vreodata in cursele de masini...Poate la dragstere unde alea ating deja in jur de 1500 km/h...
@Gogu de la 14.14...Ce dreak tampenii debitezi acolo Goguta...Sau tu esti ala cu sticla de tequila...Unde ai vazut tu ca a scris Grosjan de G negativ ??? El se referea la forte G mai mari in F1 decat sunt in prezent..Tu stii despre ce vorbesti acolo???Probabil in starea ta de euforie te gandesti la punctul G puisor...Cand o sa te trezesti citeste aici...Forta G este greutatea unui corp in conditiile de gravitatie ale planetei noastre...Deci practic nu exista forta G negativa nicaieri pe planeta noastra decat in conditii simulate...In acest fel se pregatesc pilotii de elita si astronautii..Daca vrei forta G negativa in comparatie cu gravitatia terestra te duci pe Luna sau pe Marte ca acolo sunt mai mici g-urile decat pe Pamant baietel..Fortele nu punctele....In alta ordine de idei monoposturile de F1 ca despre asta vorbim sunt practic niste avioane intoarse invers ,adica sunt proiectate ptr a avea o portanta la sol cat mai mare ca sa nu-si ia zborul asa cum avioanele trebuie sa aiba o cat mai mare portanta in aer ca sa nu se prabuseasca...Si in privinta avansului tehnologic acesta este aproape egal intre aviatia moderna si F1...Singura diferenta este ca avioanele au pilot automat ceea ce masinile de curse nu au...Ar fi culmea sa ne uitam la curse de piloti automati , dar la cati nebuni sunt pe printre noi nu m-as mira sa se gaseasca cineva sa se uite si la alea...Un exemplu concret ar fi o vietuitoare unineuronala care tot posteaza pe aici cu nick-urile altor useri si care in 'NEMARGINITA SA INTELIGHENTA' crede ca se distreaza pe seama confuziei care o creeaza intre useri...Din pacate ptr aceasta euglena verde cei mai multi useri au trecut peste aceste inconveniente ...Totusi sunt surprins de ce administratorii acestui nu ejecteaza aceasta caterinca genetica...Din cate stiu si eu ei castiga din accesarile site-ului...Ori daca lumea nu mai acceseaza site oare domnii respectivi nu sunt afectati dpdv economic???Dar in fond si la urma urmei e site-ul lor si fac ce vor cu el... Va salut...
Apropos de cocalari...Cei care au fost la curse de F1 sau moto GP va pot confirma ce muzica se asculta in timpul liber dintre antrenamente,calificari si curse pe circuitele europene,americane si australiene in general...Daca este cneva care ne poate confirme ca i-a auzit pe guta,salam,50 cent snoop dog etc il rugam sa ne spuna unde si cand a auzit acest gen de 'artisti'...Va salut...
@ZZZ...Te inseli baietas...Sunt foarte multi iubitori de muzica clasica care asculta si apreaciaza diferite stiluri de muzica rock, inclusiv hard rock..Sunt sute de dovezi in acest sens care constau in colaborarea trupelor rock cu diverse filarmonici, tenori sau soprane celebre care se bucura de un mare succes atat in randul rockerilor dar si iubitorilor de muzica clasica..Un exemplu elocvent ar fi Metallica si orchestra filarmonica din San Fransisco,iar altul mai aproape de noi ar fi Iris si Felicia Filip ]....Dar nu stiu ca vreun cocalar [rapper sau manelist sa fi colaborat cu cineva din muzica clasica...In privinta F1 nu cred ca sunt multi iubitori de muzica clasica care urmaresc acest fenomen , in general ei avand alte preocupari ,dar sunt sigur ca foarte multi rockeri urmaresc F1...Sunt si multi cocalari rapperi si manelisti care urmaresc F1 , dar nu prea inteleg fenomenul la fel cum acest Hamilton nu intelege prea mult din F1..De fapt intelege numai ce-i convine lui si ce este in interesul lui..In viziunea lui el este miezul din ..... in F1 [asemeni lui mayweather alt cocalar din box ] si toata lumea trebuie sa se prosterneze in fata lui...Subscriu si eu celor ce au postat mai sus si sunt total de acord cu ei , iar fanii lui Hamilton [cei adevarati care iubesc F1 in general ] pe care ii salut cu respect trebuie sa inteleaga ca nu e vorba de nici o conspiratie impotriva lui si ca titlul inca se joaca tinand cont de faptul ca Rosberg ii este inferior ca pilot si gafeaza in conditii limita...
Ultimele comentarii
252 in total