@@altair, amice spui prostii mai mari ca tine.....in primul rand faptele de coruptie sunt fapte de natura penala (toate), nu exista fapte de coruptie care sa se judece doar pe cale civila;), in al doilea rand tribunalele nu sunt civile cum le numesti tu ci in cadrul lor exista sectie penala si sectie civila...iar in al treilea rand tribunalul nu se autosesizeaza cu nimic, au organisme care sesizeaza tribunalul. In speta Tribunalul International al FIA este competent sa judece doar pe civil pe probleme de motorsport in general nu doar f1 si nicidecum chestiunile penale. (http://en.wikipedia.org/wiki/F%C3%A9d%C3%A9ration_Internationale_de_l'Automobile). Iar in ultimul rand eu vorbeam de autodenunt, nu de fapte de coruptie (autodenuntul nu e o fapta de coruptie) deci in niciun caz trafic de influenta cum zicea cineva mai sus (vezi definitia traficului de influenta)
"A fost un an dificil pentru noi, dar încă sperăm ca până la finalul anului să luptăm pentru victorii"- asa a sperat si lewis hamilton din 2008 incoace in fiecare an si a ramas doar cu victorile, lucru pe care insa nu cred ca mclaren il poate realiza anul acesta.
@Dan, documenteaza-te mai intai...ca sa fie cum zici tu ca e autodenunt si e de penal trebuie sa fie savarsita o fapta prevazuta si pedepsita de legea penala, fapta savarsita de persoana care o comite, pe cand in cazul mercedes a incalcat un Regulament sportiv, daca se va demonstra asta si nu are nicidecum implicatii penale.
Iar despre ce vorbeste lauda cu intelegerea cu redbull, poate fi ceva de genul: red bull ii da in judecata pe mercedes, dar intre timp se impaca, o institutie care la noi se numeste mediere. Insa cu toate acestea mai este si ferrari in joc, de ei nu zice nimeni? si ferrari a facut protest impotriva mercedes...si cu ei vroia o impacare?ori ba?
Interesant faptul ca doar publicatia ITALIANA Autosprint a remarcat acest lucru (pura coincidenta, bineinteles) iar publicatiile franceze sau nemtesti precum AutoMotor und Sport nu au remarcat. O chestie nu o inteleg, si pentru ca nu ma pricep prea bn in domeniu as vrea o lamurire, daca tractiunea este controlata, nu vd dc ar mai lasa urmele acelea pe asfalt? prin faptul ca lasa urme pe asfalt mi se pare ca roata, se invarte in gol si atunci care e avantajul oare?
@RBR, ce avantaj a obtinut mercedes, odata ce datele obtinute prin test de pirreli nu le-au fost furnizate? au testat cu monopostul 2013, dar ce conteaza? nu se furnizeaza cauciucuri pentru 2013 dupa rezultatele testelor, iar pentru la anul, va fi cu totul alta mancare de peste, asa ca...gandeste un pic.
@ferr, dupa parerea multor specialisti, nu amatori ca noi, este cel mai bun arhitect in materie de circuite ;)..plus ca exista aprobari pentru ceea ce el pune pe foaie, nu le construieste el de capul lui. Cum ai vrea sa arate circuitul ideal pentru tine? 5-6 linii drepte cu 5-6 viraje, nu?,iar ce spui tu ca pe Abu Dhabi abia depasesi cu DRS, inseamna ca te-ai uitat la alta cursa.(dar inteleg frustrarea cu Abu Dhabi, it aduce aminte de alonso si petrov 2010) O tineti una si buna cu nu se poate depasi, nu se poate depasi...asa se zicea si de monaco si uite de exemplu kimi si sutil au depasit si pe monaco. Cine are sange in instalatie si e pilot adevarat depaseste.
Ultimele comentarii
90 in total