@hmmm, tu vorbesti de 2011, cand inr-adevar peugeot, au avut cele mai rapide masini la categoria LMP1 pana in prezent ( e si un record mi se pare, al lui Loic Duval in calificari), insa, din pacate fiabilitatea nu a fost de partea lor, iar din 2012 criza si-a spus cuvantul pentru PSA si au anulat proiectul Peugeot 90X
@noname00, nu cred ca 600HP, pentru ca in ianuarie cand mercedes a dat publicitatii prima poza cu motorul lor, au spus ca va avea 750HP, iar sistemul ERS va furniza in jur de 161 HP. Cel putin asta anuntau atunci, ramane de vazut daca va fi asa sau nu.(http://www.automarket.ro/formula1/stiri/prima-imagine-cu-noul-motor-mercedes-pentru-sezonul-2014-48974.html)
"Pe tot parcursul Marelui Premiu al Canadei am încercat să opresc audierile. Red Bull Racing şi Bernie Ecclestone au fost de acord să facem o înţelegere. O simplă scrisoare din partea Mercedes pentru Jean Todt ar fi fost suficientă" - asta declara Lauda. ideea este in felul urmator: daca nu ar fi existat o plangere din partea RB, Mercedes ar fi fost sanctionat de FIA fara a se mai ajunge la Tribunalul International. Odata ce lauda ar fi ajuns la o intelegere cu redbull si red bull ar fi fost de acord sa isi retraga "plangerea", mercedes nu ar fi fosr exonerata de raspundere, dar nu s-ar fi ajuns la tribunal ci sanctiunea ar fi fost aplicata de FIA. Astfel pentru ce sa se sesizeze cineva in legatura cu Lauda? A, daca le-a promis bani sau eu stiu ce foloase pentru a ajunge la intelegere cu RB, atunci da, cineva se va sesiza cu siguranta. Eu asa vad problema, insa nu sustin ca am dreptate, ci e doar o opinie. Ramane de vazut maine ce solutie va pronunta Presedintele tribunalului.
Ultimele comentarii
90 in total