Era clar de la bun inceput ca unii vor fi mai egali ca altii si cumva, legal sau nu, vor modifica performantele motorului. Era evident ca nu poti ingheta motoarele la aceeasi putere/cuplu pentru toti producatorii si pana la urma vre-unul isi dadea seama cum sa profite mai mult de ce are in brate.
Ce ar trebui inghetate sunt parametrii motorului: Putere+cuplu. Ia un destept creta si pune curbele pe o hartie pe care o imparte tuturor. Cine e sub curba- ghinion. Cine e peste curba- restrictoru pe ei. Pentru ca totul sa fie ok, telemetria cu cantitatea de aer si benzina admisa e monitorizata de FIA. De-aici incolo, mana libera la fiecare sa faca ce vrea.
"Cred ca ceilalalti competitiori " !?!??!! De unde si pana unde exista "ceilalalti" in limba romana? Io inteleg ca tot parlamentul ala din Bucale e de kko ( deh, din Bucale ce te astepti sa iasa) dar "ceilalalti?" nici din greseala nu trebuia sa apara asa ceva pe un site care nu-i supervizat de Guta sau Becali. E de-a dreptul gretzos
unii dintre voi scrieti doar asa, sa apasati tastatura cand n-aveti ce face?
f probabil erati in scutece inca in momentul in care Villeneuve facea depasirea aia. Asa, pentru cultura voastra generala: n-a fost doar aia sezonul ala. Ori de cate ori Villeneuve sau Hill ajungeau in spatele lui Schumi depasirea era aproape inevitabila pentru ca Ferrari-ul de atunci era o masina ... cam ca Renault-ul de anul asta. In acei ani s-au remarcat Brown si Todt ca si mari strategi de cursa. Interesant e ca daca s-ar fi folosit punctajul de azi, cu care Hamilton a iesit campion mondial, schumi iesea campion in '96 chiar daca il depasea Villeneuve in "celebra" cursa. Dar deh...voi dati cu piatra, ca "prostul daca nu-i fudul....."
Ultimele comentarii
16 in total