Daca vreti sa discutam si in mod constructiv, cred ca redactorii AM ar putea face un articol cu o analiza a pietii auto, din punct de vedere al devalorizarii. Ar fi interesant, multi ar avea cate ceva de invatat !
@eee
1. n`am spus nici un moment ca Golful e mai bun decat alte masini, asta ati dedus voi...fiecare arunca banii unde doreste, e doar problema sa.
2. m`am urcat si am condus destule masini, ( e drept, mai putine coreene) incat sa-mi fac o idee despre fiecare.
3. iti spun in cunostinta de cauza ca sunt piese la Renault si Ford mai scumpe decat cele similare de la Mercedes chiar.
4. valoarea de revanzare e clar mai buna la Vw decat la Ford, oriunde in lume, deci tu esti cel care spui prostii.
5. daca prefer Golful e doar optiunea meabazata pe propriile preferinte si perceptii, nu vad de ce ar deranja asta pe cineva...
6. @vianu compari mere cu pere-clase diferite, Golful a avut consum de 2,9, iar 520 ul 4,0, mi se pare justa diferenta de consum, nu vad ce mai putem comenta pe subiectul asta....
@ so what?
Ai perfecta dreptate in legatura cu motoarele...dar:
-vezi cat costa o piesa de schimb VW comparativ cu cele de la Renault de exemplu sau de Toyota, Ford, etc.
-vezi pretul de revanzare al unei masini frantuzesti sau al uneia japoneze in comparatie cu al uneia nemtesti;
-vezi motoarele CR de la Golf, care sunt mai putin zgomotoase decat cele PD;
-vezi comportamentul dinamic, ergonomia, calitatea masinii in comparatie cu cele din segmentul sau.
In felul asta o sa te convingi ca Golful nu e asa de "trist" pe cat pare, sa arunci cu vorbe e usor...
Frumoasa masina, sper sa aiba succes pe piata cu modelul asta mai mult decat cu precedentul.
off topic: Viitorul tarii noastre "v-a" fi luminos, considerand parerile specialistilor in gramatica si automobilism de mai sus.
Ultimele comentarii
15 in total