O nonstire despre o nontehnologie pusa pe o masina nonexistenta in Europa. Nu mai luam in discutie faptul ca e BEV ceea ce-l descalifica din start de la orice pretentie de vehicol de salvare.
Ei iaca! Au umplut masinile de gadgeturi, ghimicuri si ecrane si se mira ca lumea e distrasa la volan. Pe langa faptul ca toata lumea are un telefon pe care il butoneaza la volan, esti atras si fortat sa butonezi si ecranul masinii.
UE in prima instanta trebuia sa tempereze avantul de a transforma masina in al dilea telefon personal. Dar din pacate a fost prea preocupata sa ingroape industria auto europeana cu electrificarea fortata decat sa gandeasca masuri utile.
In Romania inmatricularea e una, circulatia e alta. Sa faca un bine domnii cu statistica si sa ofere date concrete cu masinile care au ITP si asigurare. Alea sunt in general cele care circula (in mare parte).
Nu de alta dar bat zilnic niste zeci de km si dai cu tunul dupa masini mai vechi de 20 de ani. Nici 1% nu intalnesc in traseul meu. Am mai multe sanse sa intalnesc un Taycan pe saptamana sau o Tesla pe km decat sa intalnesc un Astra G sau Passat B5.
Asa ca cele 3 milioane de masini mai vechi de 20 de ani stau mai mult pe dreapta sau merg foarte putin.
@Vali
Ce milos esti. I-auzi, sa taxezi dieselul. Nu.
Trebuie adunati toti posesorii de diesel impreuna cu familiile lor si bagati in lagare de concentrare si tinuti acolo pe hrana minima si pusi sa padaleze ca sa produca suficient curent pentru incarcat machinile electrice pana se recupereaza tot CO2-ul pe care l-au emis conducand diavolii masini diesel.
Ultimele comentarii
975 in total