Da, da, multumesc pentru felicitari.
Am fost primul (singurul?) care a zis ca nenea asta nu prinde Craciunul ca sef la Stelantis. Voila.
Probabil n-au vrut sa-i dea concediu de la serviciu intre Craciun si Revelion si si-a dat demisia.
Asta a fost gratis. Urmatoarele predictii sunt pe bani sau produse de sezon. :)
Cum necum, unele teorii ale conspiratiei propagate de unii dintre noi (catalogati de multe ori drept putinisti/aurisit/sosocari/etc.) se adeveresc.
Urmeaza mandatul de 22% electrice din UK si 100% electrice din EU din 2035. E frumos cu electrificarea dar hai sa nu dam foc la casa de dragul ei. Sa se mai descurce si singura. Singura adica nici impisa politic si prin norme aberante, nici subventionata din profitul altor produse (ICE/hibrid de ex.)
Cu placere.
Eu propun sa importe baterii "uzate" din China si sa le recicleze ca sa obtina materii prime mai ieftine din care sa faca alte baterii dare cu eticheta de BMW si made in EU.
Pare absurd ce zic dar e la fel de absurd tot circul planetar cu datul peste cap al intregii planete ca sa faca masinile electrrice sa functioneze si sa para viabile. Pentru o mare parte a lumii care nu are norocul sa fie nici in Norvegia (mai degraba ar fi ginion) nici in California si nici in Shanghai, electricele sunt solutia indepartata la o problema si mai indepartata.
Am vazut un test de consum pentru un Fiat 600 m-h 48V, masina similara cu Puma si in Bucuresti cu viteza medie de 12-14km/h, deci trafic crunt, avea un consum de 7.5%. In trafic urban mai normal cu viteza medie spre 18-20km/h consumul era in jur de 6.5%. Intr-adevar era un m-h de generatie noua cu motor electric integrat in cutia de viteze care putea propulsa masina de unul singur. Deci Puma cu 10% consum urban e de anii 2000. Nu mai zic ca Ficatul incepe de la 23k si este doar automata.
Ultimele comentarii
905 in total