Nu stiu exact cand am "aparut pe site" dar nu cred ca gresesc cu mult daca zic 2007.
Am avut vreo 10 ani cont inainte sa "apar" cu cel actual dar l-am pierdut odata cu contul de yahu.
Cat despre ce critici, intr-adevar sunt critic cu foarte multe directii in care merge industria auto care pare intr-o frenezie de a deveni industrie de tehnologie cu zeci si sute de miliarde bagate in dezvoltari pe care nimeni nu le-a cerut si nimeni nu moare de lipsa lor. Apoi se mira cum a ajuns Dacia la 3-4-5% cota de piata in Wuropa cu 2 modele si derivarile lor.
Actualul R4 arata superb, la fel ca R5, dar e o masian de dimensiunea unui Captur de aproape 30k cu o baterie de 40kwh. La un consum optimis de 13% inseamna 300 km autonomie. La un consum mai realist de 15% inseamna ~250km si, ca sa nu risti, o incarci dupa cel mult 200km si atunci pana la 90% ca sa pastrezi bateria in stare de incarcare mai sanatoasa. Deci ce e de laudat in anul 2025 la o masina de 30k cu care faci 200km intre incarcari inafara de faptul ca arata foarte bine? Sigur, poti s-o impachetezi cum vrei, ca e in functie de buzunar, ca ai o alta viziune, alte asteptari, use-case-uri diferite dar elefantul din incapere e faptul ca e o masina si trebuie sa se comporte ca o masina si cu o baterie de 40kwh e doar o masina electrica chic de anul 2016. Nu mai zic ca in 2016 GM avea Bolt cu baterie de 60kwh care a urcat la 66kwh la facelift. In 2025 chiar si Tesla M3 SR are baterie de 57.
Cat despre "agresivitatea, mitocania, batjocura" nu ma caracterizeaza. Folosesc din plin ironia cand am energia necesara. Si cunosc foarte bine circul de azi si de ieri. Pare la fel, doar circarii au alte conturi.
La buna revenire!
Am 3. Adica 4 da aia nu se pune ca nu merge. Una economica de naveta si frecat prin oras, una de vacanta si una de distractie/placere. Ce anume te intereseaza?
Ultimele comentarii
1076 in total