@Dutz
Buna gluma chiar daca se bazeaza pe niste clisee si niset impresii false ale unora. Personal nu mi se par deosebiti soferii de BMW si nu-i vad ca pe niste apucati in drumurile mele. Din contra, cei mai apucati mi se par de departe soferii de Octavia dar asta poa sa fie doar impresia mea.
Cat despre condusul autonom 100%, probabil nu vom prinde asa ceva in vietile noastre. Sunt sute de variabile care tin de masina, mii de variabile care tin de mediu si zeci si sute de mii de variabiel de trafic. Reies miliarde de situatii pe care un sistem autonom trebuie sa le poata gestiona cu siguranta de 100%. Nu merge cu probabilitati nici macar de 99.99%.
Un singur lucru este 100% sigur in ce priveste condusul autonom: mai sunt bani de spart, nu multi dar mai sunt.
De tinut banda pe autostrada nu e greu, poti antrena si un cimpanzeu sa faca asta. Dar asta nu e condus autonom.
Am citit articolul si am ramas nedumerit cum de scoate doar 3.4s de la 0-100. Raspunsul e in comentarii: 2.5 tone :|
Nu stiu ce calcule au facut dar pe cel de greutate l-au ratat.
@Matei
Si eu sunt tot "expert de canapea" dar stiu ca nu e ceva nemaivazut 200+ cai per litru. MB are multe modele AMG mici cu 400+cai din 2 litri 4 cilindri. 4.4-ul poate lejer 7-800 cai de unul singur. Nu e usor dar cred ca un produs simbolic pentru BMW cum e M5 merita efortul mai ales ca vanzarile fiecarui model M sunt de cateva sute de mii de bucati pe generatie.
E adevarat ca pretul Springului e o stire importanta pentru romani dar pentru niste pasionati auto un consum de 2.9% e un subiect extrem de interesant in contextul in care Toyota desi lucreaza de aproape 30 de ani la hibride si nu se pot lauda nici pe departe cu asemenea consumuri.
Ultimele comentarii
919 in total