Mescuzatz' dar 300SL nu prea cadreaza la categoria supercar. Un supercar e o masina de cele mai multe ori absurd de departe de look-ul, performantele si specificatiile unei masini uzuale ceea ce nu a fost cazul cu 300SL care a fost intr-adevar spectaculos la design si prezenta dar nimic nemaivazut la performante.
Audi-ul din articol se incadreaza si acum la supercaruri mai ales cu cei 16 cilindri.
Masinile de Dakar au devenit la fel ca cele pentru Nascar. Aceleasi 2-3-4 platforme dedesubt facute de cele 3-4 firme care cu asta se ocupa si la care apeleaza toti inyt-o oarecare masura.
Pe vremuri, masinile participante erau derivate din cele de serie. Acum nu mai au nimic in comun cu cele de serie.
Frectie la tichia de margaritar.
Baga un miliard in dezvoltare, produce cateva mii de exemplare la 80k bucata pe care le baga pe gat unor municipalitati populate de hipsteri bogati ca apoi sa vanda tehnologia cuiva gen VW care si-a prins urechile in bubblesort.
Reteta veche, patentata si incercata de n ori.
@Matei
Asta ziceam, ca un produs atat de important ca M5 de la un producator atat de important ca BMW (ca vanzari si popularitate) poate merita investitia intr-un motor de 800 de cai fiabil care ajunge pe destul de multe modele (seria 5, 6, 7, 8, x5, x6, x7). Dar nah, sunt multe varaibile pe care noi nu le vedem, mai ales constrangerile legale.
@Dutz
Buna gluma chiar daca se bazeaza pe niste clisee si niset impresii false ale unora. Personal nu mi se par deosebiti soferii de BMW si nu-i vad ca pe niste apucati in drumurile mele. Din contra, cei mai apucati mi se par de departe soferii de Octavia dar asta poa sa fie doar impresia mea.
Cat despre condusul autonom 100%, probabil nu vom prinde asa ceva in vietile noastre. Sunt sute de variabile care tin de masina, mii de variabile care tin de mediu si zeci si sute de mii de variabiel de trafic. Reies miliarde de situatii pe care un sistem autonom trebuie sa le poata gestiona cu siguranta de 100%. Nu merge cu probabilitati nici macar de 99.99%.
Un singur lucru este 100% sigur in ce priveste condusul autonom: mai sunt bani de spart, nu multi dar mai sunt.
De tinut banda pe autostrada nu e greu, poti antrena si un cimpanzeu sa faca asta. Dar asta nu e condus autonom.
Ultimele comentarii
918 in total