Nu era nevoie de studiu Autovit ca sa ne dam seama ca oamenii in general cand cumpara un SH nou e mai nou decat SH-ul vechi (intentionat).
Bravo Autovit, ai castigat o sapca cu elice si un balon cu Bucșă. Ai grija sa nu-l scapi in crengi ca se sparge.
Nah, o vazut Autolovit ca merge treaba cu reclama la Carvertical, o zis sa bage si ei un studiu bomba care sa clatine lumea mai ceva ca bigbengu.
Cred ca tot asa erau facute si studiile dupa care s-o ghidat cei mai CEO din lume cand o cârmit brusc caruțele cu miliarde spre electrificare.
Doamnefere' de asemenea competente.
@22:08
Cele 6 modele electrice BMW enumerate de tine fac 15% din vanzari.
Seriile 1-8 si X1-X7 fac restul de 85% din vanzari iar unele modele sunt simple variatiuni ale altora (seria 3 cu seria 4, X3 si X4, X5 si X6).
15% electrice e cam ce face toata piata acum. Nu e nimic extraordinar aici si nimic de laudat.
„Eu cred că clienții noștri au decis și ne-au spus că planul a fost prea ambițios” - sau sunteti prea prosti si nu intelegeti ce nevoi are un client (reale sau imaginare) si ce asteptari are cand sparge un purcoi de bani pe o masina si ce trebuie sa faca defapt o masina uzuala cum e Ford.
„Eu cred că toată lumea din această industrie a descoperit asta pe calea cea grea." - nu chiar toata industria a sarit pe electrificare "ca gaina la scuipat" (mascuzatz n-am gasit alta rima); o serie importanta de manageri au avertizat ca vor fi consecinte grave pentru optimismul nejustificat pentru electrificare.
"Aș mai spune că realitatea are un fel de a te face să-ți schimbi planurile." - ce usor va strecurati voi in multime si atribuiti greselile proprii ca fiind greselile tuturor. Nu toti au gresit si nu toti au aceiasi vina. Ati primit semnale multe inclusiv din interior ca lucrurile nu au cum sa se miste atat de repede pe cat previzionati voi dar ati fost prea orbiti de perspectiva spargerii a zeci de miliarde pe revolutia secolului care se dovedeste pe zi ce trece mai degraba a puci sustinut ce-i drept de cativa actori foarte puternici.
"Noi credem că a deveni o marcă pur electrică până în 2030 nu este o alegere bună pentru afacere și mai ales pentru clienții noștri” - vi s-a spus asta de nenumarate ori. Nu e timp pentru scuze, cei responsabili sa raspunda cu capul. Greseli de asemenea calibru in materie de costuri pot sa bage chiar si Ford in mari probleme.
Sunt de-a dreptul induiosatoare pozitionarile astea spasite acum cand "realitatea" iti arata ca ai fost defapt prost.
Vor trebui sa vina si cu fabrici de clienti nu doar fabrici de masini. Lucrurile baltesc grav prin Europa iar cu alegerea Ursulei pentru inca 5 ani pare ca se merge spre o stingere totala a luminii.
@Oricine
Stai linistit ca asa-i in cam toata industria auto si nu numai. O mana de diletanti cu pregatire la nivel de agenti de vanzari, hotarasc destinele unor companii de zeci si sute de miliarde si a zeci milioane de locuri de munca. Iti mai amintesti ca nu mai departe de acum 1-2 ani dadeau mai toti petrecere pe zeci de miliarde aruncate in electrificare sarbatorind moartea ICE? Intre timp au primit o scaltoaca fix de unde doare mai tare adica din piata. Acum se intoc spasiti la ICE sa-i scoata din rahat si sa le acopere miliardele sparte pana acum pe electrificarea cu rezultate modeste.
Ultimele comentarii
918 in total