Cea mai mare piata auto cu cele mai mari facilitati de productie din lume, e pe steroizi. Multe injectii de steroizi cam pe toate partile. Nu stiu cat or s-o mai poata duce asa. Preturile deja sunt infime si nu stiu cat spatiu de scadere mai este sau cate vanzari mai pot aduce scaderile si stimulentele de pret.
A fost un link de curand pus de un comentator de unde reiesea clar ca cele mai mari cresteri de vanzari de electrice (+30%yoy) erau in China. Restul lumii balteste. Asta pe langa faptul ca 3 din 5 masini electrice vandute la nivel mondial erau vandute in China.
E un mare semn de clatinare a pietei daca e nevoie de atatea stimulente pentru a creste vanzarile cu cateva procente.
Si e un mare semn de intrebare asupra unei tehnologii daca are nevoie de atatea resurse ca sa se impuna sau ca sa fie impusa.
@spaclu
Asa trebuia sa fie de la inceput, sa fie lasati inginerii sa lucreze si sa fie intrebati din cand in cand care-i stadiul lucrurilor. Si mai ales sa fie intrebati inainte de a se lua decizii cu privire la stadiul lucrurilor.
In felul asta nu am fi ajuns unde suntem azi cu sute de miliarde sparte cel mai probabil cu vreo 10-15 ani inainte de vreme. Adica de vremea bateriilor cu adevarat adecvate petnru masini nu cele actuale de 500kg pentru 60-70kwh si cu elemente de de suspensie heavy-duty ca sa suporte atata greutate.
Or accepta si Doghecoin? Sau alte monede facute la mishto intr-o noapte la betie? Se stie ca treaba asta su cripto e o treaba foarte serioasa si sigura si nu are nici o legatura cu spalatul banilor sau alte chestii murdare. Si Ferrari este la fel de serios cand accepta criptomonede.
Doamne ce lume infantila.
@flo cazanele ca cazanele dar a fost aproape de un trilion valorizare. Acolo e buba mare. Apar si dispar zeci de miliarde dupa cum stranuta sau se bash.. Musk.
Ultimele comentarii
918 in total