Hai ca se racesc EV-urile si in China.
"China a vândut în luna iulie 1,72 milioane de autoturisme în luna iunie, ceea ce reprezintă o scădere de 2% față de iulie 2023, într-un context în care vânzările de mașini cu benzină au scăzut semnificativ.
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/auto-transporturi/premiera-vanzarile-de-masini-electrificate-bev-si-phev-din-china-le-au-depasit-pentru-prima-data-in-istorie-pe-cele-cu-combustie-21695100
"China a vândut în luna iulie 1,72 milioane de autoturisme, ceea ce reprezintă o scădere de 2% față de iulie 2023, într-un context în care vânzările de mașini cu benzină au scăzut semnificativ."
"La polul opus se află mașinile electrice și cele plug-in hybrid, care au atins un volum de 879.000 de unități, cu 50,84% mai multe decât în urmă cu un an. Volumul mașinilor care sunt propulsate exclusiv sau parțial de baterii care se încarcă la priză a depășit în iulie, într-o premieră istorică, jumătate de piața de autoturisme noi."
Cireasa de pe coliva:
"Vânzările de automobile complet electrice s-a ridicat la 130.000 de unități, în scădere cu 3,55% față de anul trecut, fiind totodată mai mici cu 10,4% față de luna anterioară."
Iunie - China, cea mai mare piata din lume:
- vanzari totale - 1.7 mil
- EV - 130k (~8%)
- PHEV - 750k (~44%)
- ICE/hybrid - 840k (~49%)
Deci 8% cota EV in China in iunie, cea mai mare piata din lume cu cele mai bune si ieftine electrice din lume.
Segmentul EV se indreapta vertiginos catre nișa care sunt defapt.
Doar ca si nișa aia se ingusteaza foarte mult odata cu aparitia PHEV-urilor cu baterii de 15-20kwh.
"Trebuie să fim flexibili" - mai degraba "trebuia sa fim flexibili" iar matale "trebuie sa semenzi o demisie".
Nenea Toyoda o avut decenta sa demisioneze pentru viziunea lui potrivnica electrificarii fara cap care bantuia toata industria chiar daca pe termen scurt-mediu are si a avut dreptate.
Toti care vin acum cu caciula-n mana si recunosc ca "s-au cam grabit cu electricele", ar trebui sa demisioneze.
Pai parca planeta era pe "marginea prapastiei", s-a intampat intre timp? Ce problema rezolva roadsterul asta? Aceiasi intrebare se potriveste si pentru Cybertruck.
Trilioane pe bursa, zero probleme rezolvate in viata reala.
Semisistem de semiconducere semiautomata, semidisponibil in niste semitari pe niste semidrumuri.
Singurul lucru non-semi la sistemele astea este costul de care nu s-au indurat sa-l injumatateasca. Au bagat miliarde ca sa dea bine in review-uri pe la niste ametiti de influenseri.
Ultimele comentarii
917 in total