Asta cu incarcatul rapid e ultima gaselnita de marketing in materie de electrice.
In realitate sa alimentezi un punct cu chiar si cu 500kw e o mare provocare.
E posibil? Da! Se intampla deja in multe puncte.
E posibil sa vedem pe toate drumurile prize de sute de KW si sa incarcam fara grija la orice ora din zi si din noapte 50kw in 10 minute? Da, dar nu prea curand. E multa cheltuiala cu punctele de incarcare si mai multa cheltuiala cu linia de 4KV minim care s-o alimenteze.
@Banditos
Imi mentin afirmatia ca robotii in forma actuala sunt cvasiinutili. Nu asa trebuie sa arate niste roboti pentru fabrica precum robotelul auriu din Starwars. Daca vrei, o forma mult mai potrivita ar fi una similara cu Wall-E din filmul lui Spielberg.
Sunt 100% pentru inovatie si progres dar experienta ma face sa disting intre inovatie utila si gargara ieftina menita sa suscite bursa si investitorii sau sa fie simple statementuri.
Pentru tonul si felul in care te-ai exprimat, jos palaria. Devine raritate pe site-ul asta (si nu numai) sa poti polemiza decent, elegant, cu intepaturi chiar, dar argumentat si fara invective.
@19:08 Mai degraba eram entuziasmat ca au crescut incredibil de mult phevurile decat ca au scazut bevurile.
Cifrele pe care le-am dat la 14:34 erau eronate, clar.
Comparam cota de piata de 7% (iulie) cu 24% (mai). Cifrele mi s-au parut ciudate dar am pus pe seama faptului ca phev-urile chinezesti sunt foarte cautate si orice neajuns al unui BEV se transforma intr-un client pentru phev.
Oricum, cu noile phevuri cu baterii de 15-20kwh, bev-urile or sa aiba serios de munca sa-si justifice achizitia.
@Matei
Totdeauna recunosc greselile ca e greu si mi-e lene sa caut justificari minciunilor.
Ultimele comentarii
917 in total