GM a fost cam primul in epoca moderna care au lansat un phev cu rex acum 15 ani. Puterea la roata era data strict de motorul electric de 150 cai iar motorul de 1.4 75 cai era doar pe post de generator. Avea baterie de 18kwh din care 11-12 utilizabili. Si dupa 15 ani primele Volturi merg bine mersi cu baterii in mare parte fara degradari notabile. Nu stiu cum or sa arate actualele phev-uri bev-uri care isi folosesc 90-95% din capacitatea bateriilor si cu rezerve foarte mici.
De asta zic ca in ton cu vremurile dar la 15 ani distanta, a descoperit si VW "reteta de succes". Dar mai bine mai tarziu decat niciodata.
Excelent. A descoperit in sfarsit si VW reteta cu motor termic in rol secundar si o lauda de parca ar fi gasit o gaina care face oua de aur. In China plug-inurile cu baterie mare sunt vedeta de vre-un an. VW are in plan sa se apuce de ele abia peste vreo 2 ani. VW totdeauna in ton cu vremurile.
Fix ce-i lipsea unui MB. Si fix ce-si doreste cumparatorul de S-Class, sa se poata uita la Tantalaul si Gogomanul in format IMAX.
Daca asta-i progres eu sunt colonist pe Saturn.
Preturile arata decent pentru cata masina primesti si la cum arata piata in momentul de fata. Greutatea e surprinzator de mica pentru un SUV de aproape 4.6m: ~1400kg. Motorizarea de baza (14o cai 230Nm) ar trebui sa se descurce suficient de bine cu gabaritul masinii. Eu am 1.6 160 de cai 240Nm pe o masina de 1.7 tone cu atutomata cu convertizor si se misca la limita decentei.
Per total pare o masina reusita.
Motorizarea de luat e categoric ECO-G mai ales la cat costa combustibilii cam prin toata Europa.
Ultimele comentarii
926 in total