Honda parca erau aia cu 60 de biliarde de spart pe o noua electrificare.
Bravo baieti, dati-i inainte ca petrecerea e abia la inceput la voi.
Altii se lupta deja cu mahmureala post e-petrecere.
Ca dimensiuni seamana cu Ora Cat alta chinezarie care tocmai a fost retrasa de la vanzare din Europa din ceva motive foarte "ciudate" care tineau de vanzari slabe sau total lipsa.
Zuccesuri, dar sa pregateasca un motor de-un litru sau ceva sa-i puna in caz de avarie.
Astea-s preturi pentru inlocuiri care se fac in mod exceptional printr-o garantie sau o asigurare.
Preturi similare (similar de "perplexitoare") au orice schimburi de ansambluri mari care nu se schimba de obicei, de genul motoare, transmisii, cutii de transfer, diferentiale etc.
Cu alte cuvinte sunt preturi pentru cine intreaba care rareori va fi si cel care plateste.
Odata am cerut oferta petnru un schimb de ulei la cutie la dealerul oficial. Cel de la ghiseu, pe masura competentei, mi-a ofertat un schimb de cutie care se apropia de 10k euro.
La 8-10 ani, orice baterie de hibrida/electrica care are nevoie de reparatii, intra in sistemul de reparatii si intretinere aftermarket care deja e net superior retelei oficiale de service.
@Matei
Am inteles ca stai la Anglia.
Sa ne tii la curent cu vanzarile de electrice in a doua jumatate a anului. Dealerii sunt obligati prin lege sa vanda 22% electrice pe an. Deocamdata sunt pe la 16-17% pentru prima jumatate a anului. Au de recuperat serios pana la 22% ceea ce e foarte greu avand in vedere ca multi cumparatori refuza sa cumpere electrice. Unii vor refuza efectiv sa vanda altceva decat electrice ca sa ajunga la cele 22%.
Or sa fie discutii interesante prin noiembrie, decembrie in UK. Dar ne tii tu la curent, ok?
In ultima perioada parca nu prea s-a mai inghesuit lumea la Rabla. Cel putin o parte din fondurile pentru electrice de la persoane fizice au fost redirectionate spre juridice si stat la ultima sesiune.
Iarasi reiterez, ca multi altii cand vine voorba de programul Rabla, ca ar trebui limitate drastic categoriile de pret in care trebuie sa se incadreze o masina pentru a putea intra in program. 30-35k pentru electrice si plugin, 25-30k hibride, 25k mild-h, 20k ICE simplu.
Fara rabla la X5 sau Model Y.
Ultimele comentarii
917 in total