@Vali
Lasa AMG-urile si RS-urile ca alea-s o mana de masini. Ce ne facem cu 1.0 ecobust care papa fara mare efort 10-11% in oras desi pe hartie sunt foarte economice.
Care consum ti se pare mai revoltator, 10% pentru 1.0 ecoboost sau 20% pentru un 4.4 V8?
Nu stiu cati isi mai amintesc dar acum 15 ani, GM a facut plug-inul perfect Chevrolet Volt.
Avea baterie de 18kwh din care utilizabili la inceput au lasat vreo 10kwh!!!!! apoi au crescut prin soft la 12-13kwh. Garantia bateriei era de 5 ani si 10% degradare car nu s-a intamplat in nici un caz.
Putem zice ca unii au stiut de la inceput cum sa se comporte cu bateriile sau cel putin au ascultat de ingineri.
In zilele noastre avem baterii de 12kwh din care 10 utilizabili. Sau 58kwh cu 56 utilizabili. Nu e de mirare ca in 2-3 ani ajung bateriile la 80% capacitate. Asta in cazul in care nu iau foc. Unii se pare ca nu vor sa invete din greselile sau reusitele trecutului.
Bateriile NMC sunt total nepotrivite pentru masini. LFP e mult mai sigura chiar daca are performante mai slabe decat NMC-ul, compenseaza prin cost, durabilitate, anduranta si siguranta.
@ds 20:02
Nu stii niciodata ce se afla in spatele datelor sau cum se agrega ele. Intr-adevar etanolul e un biocombustibil sau un combustibil alternativ. Dar e produs cu absorbtie de carbon deci e carbon-neutru in consecinta poate primi eticheta de regenerabil.
@ds 14:44
Azotul (NOx-ul mai exact) nu rezulta din arderea combustibilului ci din azotul atmosferic combinat cu oxigenul la temperaturi si presiuni mari din interiorul cilindrului.
@AntiCârnățari
Constructorii s-ar ocupa de construit masini daca n-ar fi bantuiti de tot felul de ursule calare pe ponei care le baga ur-sule-n coaste ca sa scoata curcubee pe evacuare
@ Fast
Intrebarea e daca cei 90 mil barili de sintetici includ si etanolul. Daca e inclus inseamna ca productia de combustibili sintetici este practic 0.
@dan_grc .. putintica rabdare cu inflatia.. se fac niste teste deocamdata in sua.
@16:02 ... n-are rost
Ultimele comentarii
915 in total