Sumele sunt infime. la fel vor fi si bateriile. 10Gw inseamna 100k baterii de 100kwh.
Si 2-300k baterii impartite la atatia producatori nu e mult.
Dar cu siguranta este in linie sau aproape cu ce poate inghiti piata deocamdata.
@15:16
Iete exact de aia e Vw in buda ca nu a implementat doggy style pe masinile lor.
Doamne cati iluminati pe saitu asta.
VW e in buda ca i-a lovit Dieselgate apoi electrificarea apoi programarea. 3 lovituri de vreo 60-70 miliarde care ar fi scos in decor orice producator mediu. E aproape un miracol cum de-au supravietuit atator lovituri incasate intr-un timp atat de scurt.
Acum sunt in situatia de a nu avea o platforma hibrida simpla si fiabila cum au Toyota, Honda, Ford (toyota) sau Renault. Si aici par a fi cresterile de vanzari pentru perioada curenta si imediat urmatoare.
Toyota nu are probleme de genul pentru ca au fix produsele si platformele care se cauta. Nu exista nimic fara vanzari iar pentru asta iti trebuie produse pe cafre publicul si le doreste.
Augustul trecut a fost ultima luna cu subventii la electrice si s-au inmatriculat multe electrice "pe dealer" asa ca baza de raportare e destul de mica. Raportat la o luna extraaordinara, orice luna normala e o scadere. Raportat la o luna extraordinara, o luna slaba pare dezastru.
Singura veste cu adevarat proasta e ca vanzarile totale au scazut in raport cu anul trecut.
Ultimele comentarii
912 in total