Am vazut deja una cu numere rosii. Chiar modelul asta 01 si arata destul de bine.
Dar de aici pana la vanzari si volume consistente, e cale lunga. Logistica pentru a aduce o masina din China adauga o mare felie in pret. Toate modelele populare japoneze si coreene vandute pe la noi sunt produse prin Europa sau in imediata apropiere.
@In functie de cum sunt primite si cat de fezabile economic sunt, anumite/multe elemente ajung pe modele de serie.
Opel Astra H e un exemplu de concept care a ajuns in productie aproape neschimbat. A fost foarte bine primit si usor de pus pe linia de productie.
VW a spart vreo 12 miliarde pe dezastrul cu divizi de soft. De banii astia faceau de la 0 10 sisteme de operare pornind de la kernelul de Linux.
Un CEO, daca vrea sa se numeasca CEO, trebuie sa fie capabil sa intelega absolut tot de la surub, sudura, senzori, ambreiaje, vopsele pana la ecrane, volane, soft, memorii si SOC-uri . Trebuie sa fie capabil sa distinga intre mangleala de consultant si sfaturi de la oameni care stiu cu ce se mananca domeniul lor. In cazul softului cred ca a fost o combinatie intre ticalosie, eroare de predictie, consultanti prosti si probabil, divizie de soft foarte slaba.
In continuare softul VW de pe ultimile masini e unul slab ca executie si performante.
Inca odata, cine nu e capabil sa inteleaga ce face mustaria pe care o birjareste nu are ce cauta in functie de CEO.
Frumos concept. Frumoase si sursele de inspiratie SM, DS, BX.
Daca reusesc sa derive ceva din conceptul asta ar fi o mare chestie la fel cum a fost si conceptul ala recent de la BMW apreciat pozitiv aproape unanim.
Ultimele comentarii
912 in total