Cum ramane cu sistemul lor de conducere autonoma care-i destul de bun pe traseele pe care-i disponibil? Vor mai continua sa-l dezvolte? Se numeste tot Cruise, de aici curiozitatea.
@Electrikk
Toyota a fost buna si inainte de hibridizarea cvasiuniversala de acum. Un aspirat automat Camry/Corolla/Yaris/Rav4 de acum 20 de ani merge brici 3-4-500k km cu intretinere minima.
"Cel mai probabil, viitorul model va fi oferit în versiuni cu motoare hibride și electrice." Acum un an s-ar fi jurat ca viitoarea generatie din 2032 nu va mai fi nici macar electrica ci pe reactie neutronica sau ceva. Nu mor caii cand vor cainii sau adaptat la domeniu, nu papa clientii tot ce deseneaza contabilii. Trebuie revenit regulile pietei nu ale reglementatorilor.
Bebelusele, dans. Adica cititi inainte de a comenta.
"Noul model va fi plasat în gamă sub Model 3 și promite un preț de pornire de circa 30.000 dolari, cu subvenția federală luată în calcul. Fără aceasta, noul Model Q ar urma să plece de la 38.000 dolari."
La 38k iese cu 2k mai ieftin decat un Cybertruck. Parca 40k costa un CT-u de asta, nu?!
Ce mai conteaza realitatea si vanzarile cand livreaza Musk "marfa" d-aia buna la toata bursa.
Fumuri .. adica Succesuri voiam sa zic.
@somebody
In Europa deja nu mai conteaza pretentiile clientilor ci pretentiile lu Ursula. Daca zice tanti 'nein emissionen', asa ramane chiar daca e vorba de o ambulanta sau o masian de pompieri.
Daca judecam dupa cerere, Dacia nu ar fi scos niciodata dieselul din oferta. Dar nu mai judecam dupa cerere.
Cu alte cuvinte Europa nu mai este o piata a clientilor ci o piata a reglementarilor.
Ultimele comentarii
903 in total