@dan
S-au vandut (in draci chiar) pentru ca sunt foarte chic. Dar aparent s-a terminat stocul de clienti "de frumos".
@Banditos
*zeci de ani...
Intr-adevar, nici un producator cat de cat serios nu are nici o scuza sa nu aiba un sistem hibrid simplu, ieftin, eficient si fiabil.
Am citit recent un articol despre un test facut de un american cu un Prius nou, coast-to-coast, 4000 km, cu un consum de 2,5%... consum de diesel. Cine ignora potentialul hibridizarii, greseste. Si plateste.
Lucid e doar o vitrina tehnologica. E putin probabil sa supravietuiasca in conditiile actuale mai mult de 5 ani fara sa vanda tehnologie sau fara infuzie continua de capital.
Pe de alta parte, cine ar fi putut sa cumpere Lucid (VW, Toyota, BMW, MB etc.) si n-a facut-o acum 2-3 ani, a facut o mare greseala, chiar fatala (VW). Ca tehnologie, sunt top. Ca putere financiara si de executie sunt foarte slabi cu toti arabii lor din spate. Si vor avea dificultati majore sa explice turbanelor albe de ce incep socotelile pentru un model nou de la 2 miliarde in sus.
UE aia in care am intrat noi in 2007 arata radical diferit fata de ce a ajuns UE in ziua de azi. Atunci se baza pe dezvoltare, pe munca, pe masini, pe export si competitivitate. Ue de acum se bazeaza pe moristi si pe curcubee. E o mare, foarte mare diferente intre orientarea de atunci si dezorientarea de acum.
In plus, dintr-o uniune in anii 2000-2010 net exportatoare de produse finite a ajuns o uniune net importatoare de .. orice. S-au pierdut piete, surse de materii prime si mai ales competitivitate. Africa, cu ajutor chinezesc si mai nou, rusesc a cam inchis usa europenilor care s-au cam ocupat cu jaful in ultimii 500 de ani.
Cine se cere afara din UE, se cere afara din ceea ce a ajuns azi UE.
Daca actuala conducere UE ramane calare pe curcubeu or sa fie multe state care vor rupe usa asa cum a facut UK.
O faramitare inutila a unor deja foarte multe segmente. Inteleg, modelul e deja e dezvoltat pentru China dar de ce sa il aduci si in Europa unde deja ai Tiguanul care se vinde destul de bine.
VW ar face bine sa aduca de prin China un sistem hibrid simplu, ieftin si eficient. Asta le cam lipseste si aparent asta se cere. Nu PHEV-ul pe care il au si pe care multi il cumpara si il folosesc ca un hibrid simplu. Unde mai pui ca PHEV-ul costa "la dealer" cu 10-15k mai mult decat modelul pe benzina.
Ultimele comentarii
912 in total