@Deleagu
E un postac, nu te-ai prins? Probabil e acelasi care semenaza si cu numele Simion.
Oricum, e un postac foarte foarte bun si pe subiect. E infinit mai bun decat postacii electrocutati. Chiar merita sa intri in polemica cu el pentru ca, spre deosebire de personajele cu al caror nume se semneaza, nu te injura, nu te scuipa si nici nu-si pune poalele-n cap. E mare lucru pe saitu asta.
@Jorjel
Ba mai toți "are" hibride doar "căcumparătorii" nu se dă în vânturi după iele pentru că pentru mulți, ce să vezi, șoc șoc șoc, reducerea de consum nu justifică creșterea de preț, bam bam. Iar pân la electrice, diferența-i și mai lungă și mai lată si mai groasă.
Adică se duce Valerică și-și ia Clio 1.0 SCe ca să omoară planieta cu tot cu hurșii popolari in loc să fie băiat sensiblu și să-și ia un Taycan Turbo S și să lase pat de panseluțe în urmă. Ci uamini răi.
@AM
Felicitari ca ati muncit atat pentru un articol despre Fabia la 25 de ani. Loganul la 20 de ani l-ati marcat cu un articol in mare parte preluat din comunicatul de presa despre editia Logan XX si-atata tot. Asta cu toate ca Dacia este o poveste de succes la fel de mare precum Skoda.
Nu mai zic ca in ultima vreme Sandero prinde constant top 3 vanzari la nivel european in timp ce Fabia prinde top 10 in mod exceptional.
Dar na, Dacia sub Renault ne pute, Skoda sub VW e minune dumnezeiasca.
@AM
"De anul viitor, toți producătorii vor trebui să producă mașini care să emită maxim 95 de grame de CO2 per kilometru." - mai cititi si voi ce perle scrieti, nu doar deschideti usa, aruncati articolul si o inchideti repede sa nu va explodeze in fata.
Ultimele comentarii
912 in total