@21:21
Oooo, ba da au zis foarte multe studii interne ca e mai cool doar cu ecrane, fara butoane. Un buton e un buton cu una doua functionalitati si atat. Dar ecranul... ecranul e altceva. Poti desena oricate butoane vrei, poti pune muzica, poti desena tranzitii catchy, poti pune pârțuri in boxe, poti face muzica, poti juca jocuri, poti viziona filme si multe mule altele pentru ca de asta iti cumperi masina, ca sa ai sala de entertainment mobila. Aproape nu mai conteaza cee motorizare are, cum te simti in ea la drum, cat spatiu ai, cum se simt pasagerii, cat consuma, cat costa, cat de durabila este, cat de reparabila este. Chestii arhaice de pe vremea dinozaurilor. Acum, dimensiunea ecranelor e mai importanta decat motorul. Iar presa si influensarii contribuie din plin la asta.
Sper sa-si dea seama in timp util ca daca continua sa se departeze de functiile core ale produselor pe care le fac, isi sapa singuri groapa.
Masinile sunt masini si trebuie sa fie in primul rand acesibile, economice, reparabile, confortabile
Springul a fost conceput tot pentru piata indiana daca nu ma insel si cu cateva table si airbaguri in plus a fost adus in Europa. A luat o stea 'N-cap dar si-a gasit cativa clienti si in conditiile astea. Ma rog, in conditiile mocangelilor de pana acum. Cu lipsa mocangelilor se cam chinuie sa le vanda si pe alea care au cazut din greseala de pe vapor.
Apropo, in Germania dau Springuri entry la 80 euro/luna leasing pe 2 ani cu maxim 10kkm/an. Deci le dau aproape gratis doar sa scape de ele. Un succes fara doar si poate.
Cat despre Skoda asta adaptata la cerintele locului, le-ar lua europenii cu ochii inchisi daca ar venit la 12k.
Electricele sunt viitorul dar un viitor pe care nu pare sa-l prindem prea repede din urma.
Foarte multi producatori marseaza puternic pe hibride cu sau fara incarcare. Chiar si Nio, mare producator de elecgtrice si care marseaza pe baterii schimbabile cu reteaua aferenta, a anuntat acum cateva zile ca va lansa peste 2 ani primul sau hibrid pentru ca aparent nu vrea sa mizeze totul pe electrice.
Si cu plugin-uri cu baterii de 30-40kwh e greu de justificat un BEV pur.
Ultimele comentarii
980 in total