@AM
E incredibil cate non stiri reusiti sa bifati zilnic si cate megastiri ratati zilnic.
Incredibil.
B. D. la munte si la mare, pe campii si prin ogoare.
Superfragmentarea claselor si modelelor o sa li se intoarca in fata tuturor.
Pe segmentele compact si subcompact VW arenu mai putin de 5 modele: Polo, T-cros, Golf, T-roc si Taigo. Cred ca n-am uitat nici una. In vremurile bune erau doar Polo si Golf fiecare cu vanzari de 2-300k bucati pe an. Acum sunt 5 modele, fiecare cu costurile aferente pentru ca inafara de platforma, motoare si cateva piese marunte pe la interior, restul sunt piese dedicate.
Nu-s rele preturile mai ales ca de bine de rau au cateva optiuni si sisteme de siguranta in echiparile de baza (comparat cu acum 4-5 ani), mai ales ca nu mai este catastrofa aia de 1.0 sce (in continuare prezenta pe Clio) si mai ales ca pentur 300 euro in plus exista optiune de gaz din fabrica (cam singura motorizare care merita luata).
Contrar a ce zic unii si altii, cel mai mare selling point al Daciei este motorizarea pe gaz din fabrica pe toate modelele.
Cand a fost cota de piata a electricelor 21%.
Anul trecut a fost ceva de genul 14-15% nici vorba de 21%.
Poate doar in August cand a tabarat lumea sa ia utimele electrice cu subventie in Germania ca dupa aia s-a linistit treaba.
Oricum, vestea proasta e ca nici prin alte parti vanzarile de electrice nu stau prea grozav. Inafara de Norvegia care-i cat un judet din Germania unde vanzarile electrice sunt spre 100% in rest e cam trist. Aa si evident Cresteri sunt si in China unde vanzarile sunt pe steroizi, cu perfuzii si energizante. Acolo subventiile sunt pe toate planurile, la producatori, la cumparatori sa cumpere electrice si la cumparatori sa renunte la alea vechi.
Ultimele comentarii
912 in total