@ds
Las ca nici cu presa din lumea libera nu mi-e rusine. S-a vazut cate ciuperci au mancat in campania din SUA impotriva lui Trump si la sfarsit au ras tot ce se putea republicanii in ciuda armatei de vedete, personalitati, trusturi media si social media pe care le-au avut democratii de partea lor.
Presa nu mai traieste din ce scrie/publica si a devenit dependenta de finantare. Finantarea vide la pachet cu obligatii. La fel cum e si cu presa din China ventileaza narativul oficial.
Sunetul, vibratiile si senzatiile sunt printre cele mai dezirabile atuuri ale unui hot-hatch. Fara aceste "feature-uri", atractivitatea scade dramatic. A se vedea supercarurile Rimac cu aproape 2000cp care inca isi asteapta clientii, lucru recunoscut de catre Mate Rimac.
Fara senzatiile date de motorul termic si sunetul motorului si al evacuarii, nu mai ramane mare lucru din Abart, doar un body kit si niste stickere puse pe un Fiat banal.
Inafara de chinezi si de Tesla, toata industria e cu BEV-urile sub apa. Ford nici vorba de a mai recupera ceva din pierderile electrificarii probabil nici pana la sfarsitul deceniului.
Aaa si Volvo ca iar vine talibanul suedez si-mi arunca o placuta suedeza ca n-am mentionat de febletea lui. Nu stiu daca e pe plus Volvo cu electricele dar nu vreau sa risc sa intru in gura lui ca nu mai ies nici tras cu F150 Lightning. Volvo e noul unicorn al industriei auto, cu 3 corni, 2 in frunte si-unu-n fund.
Ultimele comentarii
980 in total