@CSV
Pretul Springului in China la dotari echivalente cu cele de pe Dacia, e spre 10k eur (baterie mai mare, cateva dotari in plus etc.).
Buburuza asta de la Leapmotor costa vreo 12k eur in China. Are 1.2 tone deci e alta mancare de peste fata de Spring care are sub 1000 kg.
Oricum e marisoara diferenta intre China si EU.
Momentan se fabrica in China dar urmeaza ca modelele europene sa fie fabricate la uzina Stelantis din Polonia
Supradigitalizarea masinilor o sa li se intoarca in fata producatorilor. Masinile trebuie sa ramana masini si sa functioneze in continuare ca niste masini nu ca . 90% din functiile si feature-urile digitale din masini raman nefolosite inafara setarilor initiale (daca sunt facute si alea sau sunt lasate default).
In continuare simpla alimentare sau intretinere a masinilor, da batai de cap unor soferi daramite sa-i pui sa-si configureze masinile sau sa preprogrameze anumite proceduri.
Gadgetareala e super perisabila si necesita dezvoltare si updatare permanenta. Multi bani vor fi investiti si inainte si dupa ce o masian e lansata. Si multe intarzieri vor fi generate de soft si nu de masina in sine (XC90 anyone?).
@snow
Daca ai maxim 30 de ani sunt sanse ca in urmatorii 40 de ani sa prinzi ceva ceva.
Cine crede ca e floare la ureche conducerea autonoma, viseaza sau nu stie ce vorbeste.
Pe autostrada e simplu si poti antrena si o maimuta sa tina banda. In oras e o problema de 1000 de ori mai complexa. Nu mai zic de scenarii cu drumuri neingrijite si nemarcate sau chiar neamenajate. Acolo stingi lumina sau mergi cu 20.
Ultimele comentarii
912 in total