@Matei
Aprentele cifre mari de vanzari la BEV sunt pentru ca dealerii au pistolul la tampla.
Per tot anul in UK vanzarile BEV sunt la 18% la distanta considerabila fata de "mandatul" de 22%.
Cresterile BEV si scaderile ICE sunt datorate acestei disperari de a atinge tintele de 22%.
BEV-urile sunt in corzi in multe zone. Tesla a oprit cateva zile banda pentru Cybertruck din lipsa comenzilor. E foarte scurt (un an??) drumul de la 2 milioane de precomenzi la trimis oamenii acasa din lipsa de clienti (daca asa o fi).
E o foarte mare greseala sa fortezi piata si sa intorci mana la spate oamenilor.
Abia astea sunt cele mai interesante masini din China, nu electricele. Plug-inurile cu baterii de 18-20kwh pe la 15-20-25k pret in China.
Un plugin la 25k ar fi stop-joc fata de un golf plugin la 45k.
Place sau nu, hibridele simple sau plug-in sunt ce cere piata acum. Ma rog, plug-in mai putin pentru ca la ce preturi au prin Europa, nu prea se arunca multi. Dar la preturi normale, ar fi o alegere buna.
Sau ne poti explica tu cu cifre de vanzari concrete pe model, cum bubuie vanzarile de electrice si toate stirile cu suspendari de activitate, franari de planuri si montare de ICE pe modele EV (Taycan) sunt defapt niste minciuni si e doar reavointa la mijloc.
Ultimele comentarii
980 in total