Masina asta, precum si exemplele de mai sus puse de @Catalin, cred ca sunt raspunsul industriei vechi la ofensiva chinezeasca de masini ieftine.
Doamne-ajuta la mai multe.
@Musk. Ai dreptate. 400 de miliarde facuti pe multa mangleala. Tesla e o companie de 1.3 trilioane care se chinuie sa ajunga la 2 milioane de masini pe an si se lupta cu 2 modele pe o clientela din ce in ce mai reticenta si cu concurenta din ce in ce mai acerba. Taxiul fara sofer ramane sa-si dovedeasca viabilitatea. Autopilotul e dupa colt doar ca inca au mici probleme cu cruisecontrolul adaptiv care tot pune frana pe artefacte inchipuite. Sau poate vine robotelul miraculos cu mers de permanenta panticareala si duce tesla la 10 trilioane.
BYD e foarte probabil sa depaseasca 4 mil de masini cu mai putin de 10% din hype-ul facut de Tesla.
De partea cealalta pare ca nu sunt multi nici cei care vor sa faca trecerea de la o termica la electrica judecand dupa cresterile anemice de vanzari BEV.
Ultimele comentarii
980 in total