Fix ce-i lipsea unui MB. Si fix ce-si doreste cumparatorul de S-Class, sa se poata uita la Tantalaul si Gogomanul in format IMAX.
Daca asta-i progres eu sunt colonist pe Saturn.
Preturile arata decent pentru cata masina primesti si la cum arata piata in momentul de fata. Greutatea e surprinzator de mica pentru un SUV de aproape 4.6m: ~1400kg. Motorizarea de baza (14o cai 230Nm) ar trebui sa se descurce suficient de bine cu gabaritul masinii. Eu am 1.6 160 de cai 240Nm pe o masina de 1.7 tone cu atutomata cu convertizor si se misca la limita decentei.
Per total pare o masina reusita.
Motorizarea de luat e categoric ECO-G mai ales la cat costa combustibilii cam prin toata Europa.
@////
Eficienta in laborator e una, omologata pentru strada e alta. Procente bune din consum se duc pe reducerea emisiilor. Dar intr-adevar, chinezii baga tare cercetare si pe ICE. Anuntasera de curand si un diesel compact cu 53% eficienta.
Ultima data cand m-am uitat pe o analiza serioasa, BEV-urile trecusera de 30% cota de piata lunara. Impreuna cu PHEV-uri trecusera de 50%. Deasemenea tot pe analiza serioasa , cresterea la BEV-uri era de 20% si la PHEV-uri era de 80%.
China istoric raporteaza BEV-urile si PHEV-urile la un loc iar lumea care pare ca se naste cu cateva ore inainte de a scrie pe net, continua sa se umezeasca si sa considere ca gata, China e 100% BEV. E pe la 30% bev cu semne de plafonare pentru sector.
PHEV nu e BEV.
Dacia face vanzari de 0.5 mil practic cu 2 modele Duster si Sandero (cu declinarile Logan si Jogger). Spring e aproape inexistent anul asta.
VW 1.25 mil cu vreo 7-8 modele termice distincte si vreo 3-4 electrice. Super performanta. Managementul merita din plin niste bonusuri babane anul asta.
Ultimele comentarii
978 in total