4.5% cota de piata cu practic 2 modele Duster si Sandero cu declinarile Jogger si Logan (pe cateva piete).
Daca nici asta nu e lectie pentru ce cauta clientii atunci nu stiu care este.
Nu-mi aduc aminte de nimeni care sa-si fi dorit cu ardoare acum 10-15 ani ca masinile viitorului sa geama de tehnologie si sa fie in permanenta conectate la internet trimitand toate datele posibile despre ce, cum si cat face proprietarul.
Si da, ce interzic americanii e valabil si pentru ei care sunt probabil cei mai mari colectori si depozitari de date despre oameni in general din lume.
MB iarasi bate campii raportat la "fisa postului". Mai ramane sa integreze Yahoo Messenger si sa bage un casetofon cu functie de CD incorporata si bifeaza toate doleantele clientilor.
Ma intreb cat de cretin trebuie sa fii ca sa ti se dea pe mana asemenea companii si sa iei asemenea decizii.
"Deocamdată, nu avem date separate pentru cele două tipuri de propulsoare."
Va dau eu date: vanzarile PHEV in China au crescut anul trecut cu 85%. In aceiasi perioada vanzarile BEV au crescut cu 15%. Citez din memorie. Nu am cifre absolute de vanzari.
In materie de electrificari, China da tonul asa ca cifrele sunt destul de relevante.
Trendul merge destul de mult spre PHEV. BEV, desi ca cifre absolute este peste PHEV, se apropie de o plafonare pe motiv ca PHEV-urile au baterii din ce in ce mai mari si sunt mult mai polivalente. Dealtfel au fost stiri despre branduri care aveau doar BEV si care "la cererea publicului" au decis sa faca si PHEV.
Date sunt daca iti dai un pic interesul.
Incercati cnevpost.com chiar daca e dincolo de noua "cortina". Sa nu va speriati cand o sa vedeti cifre lunare de 4-500k vanzari in dreptul BYD, sunt date reale. In China e valabila zicala cu BYD si restul.
Intepaturile si sagetile sunt pentru AM.
Ultimele comentarii
975 in total