"Succesul" Northvolt e cel mai bun exemplu ca legea si purcoiul de bani nu inseamna nimic daca iti lipseste puterea si cunostinta de a produce. De aia chinezii nu stiu sa puna altceva decat baterii cu 1.5turbo pe orice masina de la pick-up pana la limuzina. Stiu sa faca baterii dar la motoare au invatat o singura reteta si le e frica sa faca altceva.
@Jian
Emotionant expozeu dar futil.
Tanti Ursula are nevoie de dizel pentru tancuri nu prea se mai permite motorina la civili. Civilii sa mearga cu benzina ca e consumul mai mare si aduce mai multe taxe la bugetul de tancuri. 8e4e
Siiiii cea mai mare noutate care nu e noua deloc e ca nu prea intereseaza pe nimeni modelul. Prin State au ajuns sa le dea cu 200-300 pe luna si tot au dificultati in a scapa de ele.
Ma intreb ce relevanta mai are standardul WLTP daca unii producatori isi permit sa declare consumuri de 12-13% la electrice in conditiile in care un Spring ia 14% preponderent urban.
Pe spritmonitor consumul mediu al tuturor electricelor (2023+) e de peste 20%. M3 are 18%. MY are 20%.
Deci cum poate scoate CH-R+-ul asta 13% cu o baterie de 77kwh?
Nu pari sa ai 25 de ani de toti, d-apoi de "aiti".
Iar la hardware e asa cum am zis mai sus, grosul "supercreierelor" (exprimare de clasa a 3-a dar trecem) e pentru procese si sisteme neesentiale. Tot ce e procesare esentiala o faci cu ceva de genul unui Infeneon Aurix care la specificatii pare o gluma pe langa orice SoC de telefon.
https://www.infineon.com/cms/en/product/microcontroller/32-bit-tricore-microcontroller/32-bit-tricore-aurix-tc3xx/
Ultimele comentarii
1068 in total