"cea mai accesibilă electrică a mărcii".
"În România, noua Skoda Elroq pornește de la 35.000 de euro"
Adevarul e ca e pustiu segmentul electric de 35k.
Toti cauta prin debara modele pe care sa le revitalizeze dar nu reusesc sa reproduca simplitatea si pretul modelelor simbolice pe care le revitalizeaza.
Cea mai reusita reinterpretare a unui model clasic este Fiat 500. Apoi vine Mini. VW Beetle a fost un semiesec pentru ca a fost o placinta mare si grasa adica fix ce nu se voia originalul Beetle .. sau originalul Tatra.
Vedem ce-o reusi Renault cu R5 si R4. La imagine au reusit cu R5 ca au luat COTY in Europa. Vedem la vanzari cum or sta.
In Italia Fiat are un pic de scandal cu dealerii pentru ca nu mai are nici o motorizare cu GPL care-i inca foarte popular acolo. Nu e de mirare ca la 2 euro litrul de benzina, cauta lumea gaz-ul care e la ~0.7. Scandalul e pe faptul ca au abandonat toti clientii de GPL care s-au dus de nevoie spre ... Dacia care a ajuns pe la 10-11% cota de piata. Nu e putin lucru.
Si sa nu ne facem ca nu vedem ca prin mai toata europa benzina sare de 1.5 euro. Cu preturile astea toata lumea cauta sa traga de orice solutie pentru a merge un pic mai ieftin.
Inclusiv dieselul in anumite situatii e o solutie mai ieftina decat o benzina sau un hibrid.8172
@Banditos
Vezi ca papica la burtica se produce si "se vine" tot cam cu mortul din drum. Pana s-o descoperi vre-un mir minune cam asa or sa stea lucrurile fie ca ne place fie ca nu. Nu poti face abstractie de faptul ca atunci cand bagi 1 metru cub de motorina intr-o combina, bagi defapt vreo 10-11 mii de kwh.
Aaa, ca nu vom mai vedea "anomalii" de genul Astra cu 1.3 jtdm sau Clio cu 1.5 dci e de inteles. Dar ca vor trece toate M-urile sau Tuaregii pe baterii pana maine la pranz, e putin probabil. Fiecare solutie pentru o anumita problema.
Trebuie sa fim realisti daca nu vrem sa stingem lumina pe pamant.
Ultimele comentarii
975 in total