Motorul de 1,2 e prea mic si nu poate duce atata greutate,iar eu garantez ca va avea un consum cat cel de 1.6 cu 16V,adica de 15 litri prin oras minimum,si in privinta fiabilitatii ne dau exemplu VW,Skoda cu 1,2 si 1,4 TSI la care se rupe lantul de distributie,pe la 100 mii de km si deja isi sfatuiesc clientii sa vina in service pe la 90 mii ...pt inlocuire si evident costa mai mult manopera cu piesele,inclusiv intinzatoarele,pt ca se afla sub capac,permanent in ulei..deci,mai scump,decat la varianta clasica pe curea dintata si 2 role(unele si pompa de apa)
In primul rand as dori parerea forumistilor despre injectoarele Vw TDI,cine ce si cum a patit..
In alta ordine de idei Audi nu mai e ce a fost altadata,cu exceptia Q3 si allroad care sunt mai sanatoase,pt tara noastra..
Au devenit mult mai scumpe si concurenta e acerba pe piata...
Cine e istet merge pe fiabilitate si pret..iar din Asia vin oferte care bat si Skoda...care,actualmente,bate campii.. iar isi da cu stangul in dreptul...dar e alt subiect..
Hyundai,Kia si chiar Chevrolet,produs in Coreea ..la care,ai garantie 5-7 ani si sunt teribil de rezistente,iarla CEE"D motorul CRDI de 1.6 cu 135 cp are un consum mixt de 5,8 litri/100km,dar la nevoie trage de rupe,si nu te lasa in depasiri..insa ai in oferta si de 128 cp cu 4,1 mixt,iar la 24.000 euro ai dotari full..
Revenind la Audi...a devenit masina de fite..cu intretinere scumpa..la care scade dramatic pretul in timp...
Ultimele comentarii
27 in total