Smecherii si lacomii de francezi au copiat succesul Golfului,dar viitorii proprietari nu stiu ce slaba fiabilitate se ofera,dar in schimb manopera si mai ales piesele sunt deosebit de scumpe...Chiar prezentatorul face referire la plasticul ieftin din interior,si cel din usa spate...http://europe.autonews.com/article/20130726/ANE/130719841/peugeot-prices-new-308-below-the-vw-golf#axzz2fSjV1NPg
diferenta de pret este de fata de golf benzina,se dovedeste pe link... e de 725 de euro dar e nesemnificativ fata de costurile ulterioare absolut uriase ce le solicita Peugeot!!
Consumul in oras pt 1,2 TCe ajunge la 12 litri/100 km
deoarece e prea mic si datele sunt dovedite de Skoda 1,2 Tsi
Ca sa ajunga la 125 cp are nevoie de 4000 ture...de unde rezulta uzura mare si lacomie la benzina!!
tot dci de 110 cp ramane de baza desi fracezii la cat sunt de zgartzari,ar putea lejer aduce motorul nou, de la Nissan 1.6 dci si 130 cp
Skoda nu mai este ce a fost altadata si ma refer la tot ce a produs bun,pana in 2008... Au inceput sa umfle preturile,mult prea mult...
Eu personal prefer un Superb de 1.9 si 131 cp care e mai fiabil decat orice se produce acum...
Sa tineti minte ca Hyundai si Kia au devenit producatori de masini deosebit de fiabile si performante,ocupand destula piata,inclusiv in SUA
Deocamdata preturile la noi sunt cam mari..si cu 10.000 euro ai mai multe sanse sa iei ub SH deosebit de bun si admir motoarele CRDi care sunt deosebit de rezistente si cu scumpirea carburantilor...devin o mana cereasca pt romani...si va dau exemple..
http://www.autovit.ro/hyundai-santa-fe-C30249421.html
http://www.autovit.ro/hyundai-tucson-C30438035.html
Mai bine aducea motorul deja existent pe Nissan Quasqai de 1.6 dci si 130 cp care e mai reusit,inclusiv consuma mai putin decat 1.5dci de 110cp si bate cu brio acel mic,benzinar 1,2 Tce care se tureaza mereu foarte mult,pana o sa sara pistoanele..
Ultimele comentarii
27 in total