Pt Lau Calin...Motoare pe benzina cu turbo nu sunt atat de performante si fiabile....In primul rand temperatura de ardere este mult mai ridicata,datorita presiunii turbo,fata de normal aspirat si in alta ordine de idei,costurile incep sa creasca dupa 80 mii de km,cand trb schimbat lantul de distributie,dar au fost si cazuri cand acesta s-a rupt,mai devreme...Mai adaug consumul ridicat,mai ales in oras desi producatorii mint cu nerusinare,acesta pe orice motor amintit mai sus,este de minim 10 litri.. Dar exista si pcte tari,deoarece apreciez singurul motor foarte reusit,elastic,cu raspuns rapid,care e totusi 1,8 TSI vw&skoda de 180cp pt cine are buzunare pline de cascaval sa imbogateasca benzinariile!!
Comparativ exista 2.0 TDI de 170 cp ceva mai lent dar cu un consum extrem de redus...5 litri in medie,cu talpa mai usoara..si un amanunt...are curea de distributie garantata 100 mi de km...iar revizia de cu mult mai ieftina decat la lanturi,in plus dureaza maxim o zi..
Este o gaselnita idioata si neinspirata a producatorilor de masini in combinatie cu petrolistii...pana in prezent diesel consuma mai putin si e mai eficient dar costurile de fabricatie sunt un pic mai mari,in schimb benzinarele sunt mai eftin de produs insa consuma mai mult deci,ambii au numai de castigat din punerea de frane,si bete in roate la motorinare..si vor mari si mai mult preturile masinilor,cu fel de fel de smecherii,leduri si alte vrajeli!!Ca doar trebuie sa isi recupereze banii lipsa pe criza,,,,nu?!!
Ma bucur ca Volvo a reinviat....si infuzia de capital chinezeasca a pus suedezii la treaba.. totusi pretul e inca prea mare fata de concurenta si la 28 mii de euro iei Skoda Yeti 4x4...Insa gusturile nu se discuta...Volvo ramane cu aceeasi eleganta si rafinament...
E un model reusit si TDI-ul de 177 Cp,care e destul de puternic si deosebit de economic pt noi...iar la dimensiuni e perfect pt orasele mari supra aglomerate, unde urci bordura si cea mai inalta..."sa gasesti" un loc de parcare..
Ultimele comentarii
27 in total