Oricata tehnologie,e implicata totusi e un motor de 1 litru,care trebuie turat si mai ales turbina,se invarte la peste 100 mii...asta implica fortaj si uzura prematura..Cureaua de distributie se afla in ungere pe interior in uleiul de motor fierbinte...si poate sa fie din "matasea" sfantului duh...ca tot se rupe...la fel ca lanturile de la 1.2 si 1.4 TSI
Eu apreciez motorul de 1,6 Ecoboost de 180 cp,care apare pe Focus si are consum mediu de 6 l/100 km dar performate ce nu se compara!!!
http://www.automarket.ro/test-drive/ford-focus-1-6-ecoboost-183-cp-unul-pentru-toti-36494.html
dovada cu distributia unsa de uleiul motor...
https://www.youtube.com/watch?v=Ep-CEKzEhMU
Audi nu mai e marca de glorie a anilor "90,care fabrica caroserii galvanizate si motoare fiabile,pt 500 mii de km... Singurul motor de consum redus si performante satisfacatoare,asemanatoare e cel de 2.0TDI si dus la 187 cp cu 4.4 l/100 km extraurban
http://skiddmark.com/2014/02/2-0-tdi-class-war-hots-audis-a6-ultra/
Masina e f buna,pt ca motorul de 2,2 e deosebit de fiabil,fiind produs si de Honda,Toyota...insa la noi se pun taxe si pe aerul de la balcon!!
Nemtii,suedezii,danezii,olandezi... au acum,americane cu V8 -ri de peste 5 litri,dar dotate cu un catalizator,si chiar GPL,insa nu platesc atatea taxe si asigurare,comparativ cu salariul noustru de nimic....800 ron/luna!!
https://www.youtube.com/watch?v=BSWw6uJT4Us
Acest model destul de reusit se adreseaza unei categorii mici de cumparatori,deoarece pretul la Duster e mult,mult prea redus,chiar in versiunea de top,Laureate,a acestuia ..aprox 17.100 euro..deci diferenta de pret,bate concurenta..
Totusi sa fie clar...Este o tehnologie veche,si motorul depasit,prea slab la 110cp iar diferentialul,desigur la varianta 4x4,nu este inteligent,nici autoblocabil....
Pretul este mult prea mare si as oferi doar 10.000 euro pt 4x2,full in dotari,si chiar asa lacomii de la Renault ar face profit!!!
Ultimele comentarii
27 in total