Consumul real pt motor 1.2 benzina in oras ajunge la 10 litri pt C4 cactus si 7 litri la 1,6 HDI !! Faceti un test in Timisoara sau Bucuresti..
Dar mai mult conteaza ca te rup la piesele scumpe si manopera!!
Fiabilitatea este indoielnica..deoarece cureaua de distributie se unge cu uleiul motor fierbinte si ar trebui sa fie extrem de rezistenta,ca sa nu sara nici macar un dinte!! detalii mai jos..
http://www.citroenet.org.uk/miscellaneous/puretech/puretech.html
Cea mai buna varianta ramane 4x4 110 cp Dci care este si mai ieftina!!!!
Tce de 1.2 dupa 100km/h nu mai trage deloc ..insa papa la benzina de rupe...vedeti test...
https://www.youtube.com/watch?v=rw9OTL4vMC4
Italianul spune cu gura lui si dovedeste..de consum mediu de 10.3 litri pe suta!!!
Deci in oras sare la 15 litri...
Mai adaug costurile kitului de distributie care se uzeaza mai rapid datorita turatiilor,si din cate stiu se schimba la 50 mii /km fiind se pare pe lant...
Va dovedesc cata munca este necesara pt asa ceva la un Corsa!!
Se schimba,pe langa intinzatoare... inclusiv rotile dintate...
https://www.youtube.com/watch?v=ZO73kn_wYpo
Raman la Dci deoarece au inceput sa puna cam din 2011 injectie si pompa Bosch...renuntand la Dephi si problemele de span in alimentare...iar chitul de distributie este fabricat de marci renumite ca si Contitech si tine garantat 90 mii/km inclusiv cu pompa de apa...
In oras motorul de 110cp condus cu precautie si fara accelerari mari...consuma 6 litri iar in afara cu o medie de 100 km/hr..,lejer..calm.. fara depasiri in forja te aduce la 5 litri
Din pacate grupul Vw,Audi.Skoda si Seat isi da cu stangul in dreptul,la preturi exorbitante,incepand cu 2007...Nu mai folosesc piese fiabile,si e binecunoscuta problema picarii,la masini noi a injectoarelor TDI,si rechemarii a sute de mii,in service...iar la motoarele TSI intervine uzura prematura,inclusiv pericolul ruperii lantului de distributie daca nu e schimbat la 60-70 mii de,km...si asta la niste costuri dementiale fata de clasicul motor pe curea...Adio prestanta si siguranta la modelele de azi!! Ai probleme mari cu electronica si uneori din cauza unei simple erori de senzor,iti trebuie platforma si direct la service ca pt asta sunt facute programele,ca sa se mai blocheze si tzepuie de bani !!
Pleaca de pe loc in treapta 3-a!!! Fiabilitate 500 mii km.....Taxe uriase si prohibitive pt noi amarastenii,datorita Renault cu stifturi,sa nu aiba concurenta aici!!
Ultimele comentarii
27 in total