@ Nae, cred că un rulaj compact ar avantaja pe unele și ar dezavantaja pe altele. Rulaj compact la ce viteză? Cel mai bine esta ca fiecare sa-și stabilească ritmul în funcție de posibilități, altfel ar fi un test mincinos. Testul se face pentru a vedea resursele fiecărei mașini, nu pentru a face un clasament,
Robert Stan cred ca are dreptate camerele video ce inlocuiesc oglinzile laterale, in afara de a fi un gadget inutil și scump, nu cred ca îmbunătățesc cx- ul în mod semnificativ.
In rest văd că Mini-ul și Zoe au ținut și ele pasul cu viteza medie, au fost pe acolo, cum s-ar zice, dar la consum total sunt în elementul lor. De remarcat Kia care are un consum aproape constant.
Cu exceptia Hyundai Kona, care practic a avut acelasi consum, adica 11.7 kWh, fata de 11.6 in ziua 5, si Kia care a avut un consum cu numai 1 kWh mai mult, toate celelalte au avut consumuri chiar si cu 40% mai mari, Mini spre exemplu, sau Zoe cu 20% mai mult. Asta desi viteza medie a scazut de la 51- 55 km/h la 31 - 32 km/h, cu doua exceptii Peugeot si Porsche care au avut 42 respectiv 41 km/h.
Ar fi interesant de stiut cat a fost traseu urban si cat a fost extraurban.
Concluzia pentru ziua 5 este că la un consum la jumătate față de Porsche, Kona a parcurs cam aceeasi distanta și a avut aproape aceeasi medie de viteză, iar Zoe cu un consum cu numai 9 kWh mai mult decat Kona și aproximativ cat consumulVW, a parcurs cu 100 km mai mult.
Ultimele comentarii
130 in total