@pipo, tichetul pomana există și pentru mașini cu motor termic. Și există pentru a conștientiza/determina/
impulsiona cumpărătorii să achiziționeze produse noi. Altfel s-ar umple drumurile de "nu bate, nu troncăne boss". In altă ordine de idei, tichetul pomana există și la electrocasnice și nu e o invenție românească. Numai că noi suntem mai cârcotași.
@alex si la incărcat public si tot este diferență. La benzină este mai mult de 50%, ceea ce nu chiar de ici de colo. Iar pe masură ce se vor înmulți și punctele de încărcare sigur prețul va mai scădea. Cu foarte mici excepții, cred că nu există oraș mare care să aibă mai mult de 3-5 puncte de incărcare, fără să mai vorbim despre mici localități.
Hyundai-ul, impreuna cu Kia au fost favoritele mele în acest tur. Si nu numai pentru constanța consumului cat pentru raportul preț/calitate/consum/autonomie.
Practic, cu un ecotichet, o poți avea pe la vreo 28-29000 si vorbim de 204 cp/390 Nm, 5 ani garanție fără limita de km.
Cu un pret de 120.000, o viteza medie de 40 - 50km/h (vorbim de romania, da?), cu o autonomie de 400 si un pic de km, nu prea ii vad utilitatea la noi.
Indiferent ce vor zice unii sau alții, că vrem, sau nu, clar viitorul va fi electric. Iar pentru asta un cuvânt greu îl vor avea producătorii de baterii și echipamente de încărcare. Dacă ei reușesc vor reuși și producătorii de mașini. Probabil și prețurile vor deveni un pic mai accesibile. Deocamdată pe segmentul de lux, Porsche și Audi E Tron, e clar au piața lor și aici nu mai contează prețul, contează rafinamentul și performanțele. Pentru Zoe și Mini s-ar putea ca în câțiva ani să ne putem aventura și la drumuri mai lungi, de concediu. Deocamdată, pentru oraș și naveta Zoe e opțiunea cea mai avantajoasă. Pentru segmentul de mijloc, exact cum ma așteptam, asiaticele vin tare și cu folos din urmă. În cele șapte zile au demonstrat un echilibru perfect între confort, preț și consum. Practic cred că au avut cel mai constant consum. Repet, cred. Iar ca preț, cu un ecotichet, cred că ar fi oarecum rezonabile. De văzut cum va evolua VW, deocamdată are mai multe necunoscute.
Ultimele comentarii
130 in total