Pentru mine un off road autentic inseamna 4x4, cutie manuală, troliu de încredere, interior spartan.
Asta e un fel de shorma cu de toate, cutie automata, piele sintetică moale și plastic cauciucat, volan încălzit si instrumentar digital + sisteme de siguranță. Clar este o mașina pentru oameni cu pretenții ce vor să-și arate statutul, nu pentru împătimiții off road. Pentru oameni care ar ieși de pe autostrada doar ca să arate prietenilor ce poate achiziția. Este ca și cum ai înlocui drumeția la munte cu mersul pe bandă și cu steperul.
Nu sunt fan vag, dar cred ca, din punct de vedere estetic, este cea mai reusita realizare a lor.
@andrei... chiar asa, in afara de a epata nu-i vad rostul de a o folosi intr-un oras precum Bucurestiul sau intr-o tara in care faci 60 de kilometri intr-o ora.
"Oamenii de știință i-au contactat pe acești șoferi la un an după achiziție și i-au întrebat pur și simplu cum e viața lor cu o electrică. Dacă li se pare că au luat o decizie bună, dacă li se pare că sunt limitați în vreun fel de autonomie. Respunsul acestora? Nu, nu, nu. "
Adică ar trebui să îințelegem că nu au luat o decizie bună. Sau cum?
Romania nu este incă pregătită pentru pur electrice si cred ca cea mai bună variantă este hibridul. Inca nu avem infrastructură, și nici romanul nu-și ia o electrică nouă ca să plece în concediu cu tdi-ul din jermania. Deci, aștept hibridul!
In rest, frumosă, nimic de zis, interesantă găselnița cu spațiul de depozitare din spatele consolei și mai ales ușa spate în stil MX 8.
"VOLVO, is a Swedish luxury automobile marque" de cand s-a scris propozitia asta au trecut multe zeci de ani si adevarat este o masina pentru oamenii cu stil. Pentru cei cu lanturi groase la gat si cd-ul cu manele in torpedou exista alte variante. Marci veritabile, nu chinezarii...
Ultimele comentarii
130 in total