@Andrei am mai spus-o și la precedentul articol despre noul C4, înainte de lansare, francezii voiau să vândă 70.000 de C4 Cactus-uri pe an și să comercializeze noul model doar în Europa, dar în 12 luni au primit 74.000 de comenzi + cereri de pe alte continente. așa că au crescut producția cu 10.000 de unități pe an ca să facă față cererii.
Arată chiar foarte bine iar motorizarea este diversificata, semn că se pregătește o producție îndelungată. Dacă veneau și cu varianta hibrid acopereau chiar tot. Una peste alta, concurență serioasă pe segmentul ăsta alături de Ford Puma. Aș fi curios la prețuri, iar (și) pentru partea de suspensie aș face un drive test.
@Parere... Acum, pe bune, cine ți-a spus că ai cunostințe auto!? Că le cam confunzi. Vorbeam de clase, iar clasa este una singură; Pickup.
A, că există subcategorii, pickup mini, mid-size, full size, full size heavy duty, e altă mîncare de pește... Iar F150 este mai aproape de Hilux decît de Tundra din mai multe puncte de vedere. N-are de unde să fie diferență de două clase, așa cum le zici.
De altfel americanii le diferentiază, ca si pe suv-uri si compacte in funcție de volumul habitaclului.
Europenii le clasifică in segmente si le diferențiază în funcție de lungime.
Ții minte, da? Clasa e clasă, subcategoria e subcategorie.
Ultimele comentarii
130 in total