Găsesc că este util un SUV electric in momentul in care poți depăși
7-800 de km in jurul locuintei, sau pentru o navetă de 200 km zilnic. Altfel este un moft costisitor. De ce aș da o căruță de bani pentru o fîțîială zilnică in oraș și nu aș aștepta hybridul plug-in, sau un Zoe la jumate de preț din suv-ul ăsta.
Frumos! Mai puțin spațiul de sub faruri. E cam arid pe acolo, le-a cam fugit inspirația designerilor in zona aia. Mă rog, asiaticii au gusturi diferite...
Văd ca deja se conturează tendințele în ceea ce privește coupe-urile. Pe de-o parte Arya și Toyota C-HR versus gama germană de coupe-uri.
Versiunea cu patru uși e chiar super, are cateva rezolvări ingenioase care precis vor fi copiate si de alți constructori. Plafonul escamotabil, integrarea pe jumătate a semnalizării in far, "prelungirea" portbagajului, locul de depozitare de sub bancheta spate si desigur, cutia din portbagaj, de acum deja consacrată. In rest, apare chiar bine si pe șosea si off road. Ma refer la cea cu patru usi. Cea cu două, ma rog, cea cu două locuri de uși, mai degrabă i-ar sta bine mai mult pe afară de șosea. Capitaliști în decădere, fac mașini pentru distracție...
Ultimele comentarii
130 in total