Asa castiga un campion mondial? Cu pneuri distruse in mod inexplicabil chiar si de el + gresind cand este pus sub presiune? (adevarul este ca monoposturile mercerdes au mers f bine, tocmai din acest motiv nu stiu cum sa reactioneze cand se apropie careva din spate). A ajuns campion pentru ca cei de la Ferrari sunt varza la strategii si balbaieli, motorul renault are o fiabiliate f proasta iar honda inca mai experimenteaza.
De 20 de zile pretul petrolului tot scade, de la 75$ la 66$ in prezent. Vreo schimbare la pompa? Cei mai mari hoti sunt petrom, rompetrol si lukoil. In toate tarile au accize (poate chiar si mai mari) dar la noi isi impart piata cum vor. Clar e cartel. Consiliul concurentei nu a facut si nici nu va face ceva.
Cu acelasi procent s-au si scumpit masinile dacia. Acum 3 luni m-am uitat dupa un MCV si era pret de lista 11.190 acum e 11.450 euro. Iar la dacia discounturile sunt aproape zero.
Baieti, propun sa va linistiti un pic. In primul rand:
1. Raikkonen ieri a facut record absolut pe acest circuit (ptr aceia care zic ca este o relicva. Daca Hamilton este prospatura, ce a pazit in calificari?)
2. Masina Mercedes este cea mai lunga masina din F1, adica are cele mai bune calitati aerodinamice in cursele de viteza, chiar daca Ferrari are 10CP in plus.
Sunt fan Ferrari dar din punct de vedere strategic mai au de invatat. Acolo e problema. Urmeaza curse favorabile lor, o sa se schimbe situatia.
Ultimele comentarii
132 in total