Prietene, e vb de Audi in articol. Nu stiu cine bate campii. In parcarea din Otopeni nu am vazut chargere, ce-i drept nu m-am uitat, dar daca exista trebuie sa fie si libere. Alea 20min se pot transforma in 2h.
@Edikk, nu faci constanta-buc si buc- constanta fara sa incarci. Sunt teste pe youtube, mers cu 100km/h, faci 390km. Daca vrei cu 130km/h autostrada probabil 280km. Sunt din Constanta si am avut de multe ori nevoie sa iau pe cineva de la aeroport si n-am oprit decat 20min la Otopeni.
Cercetarile in R&D stati linistiti ca nu le fac chinezii. Cumpara si ei creiere ca si alte natii. Daca era asa de destepti cum ziceti voi nu mai copiau modele europene. Plus ca dupa atatia ani China nu are motoare ptr avioanele de vanatoare proprii. Tot cu reverse-engineeringul motoarelor rusesti umbla.
@Edikk nicio elecrica nu incarca conform calculelor tale: liniar.
Mai mult de 400km nu poti face. Observ diferenta f mare intre ce declara la electrice si ciclul WLTP la cele termice. Multa pacaleala la electrice - probabil mers cu 50km/h max.
La 130km/h - mers pe autostrada - cred ca faci mai putin de jumate decat declara. Am vazut f multe electrice pe A2 cum se taraie pe banda 1.
Mai Radu, masina aia superioara de la RBR n-a performat ptr ca Mercedes se stie ca are motor cu mai multi cai. Cand stai lipit in spatele celuilalt e normal sa poti sa mentii ritmul ba chiar in anumite curbe mai scoti putin botul. Exista pe net o analiza cu reluari slow-motion (de la sky) si singurul care incearca sa evite accidentul este Verstapen. Hamilton asa a procedat cu toti care l-au incurcat, fix manevra politistilor americani, roata fata a ta in roata spate inamic. Daca asa se comporta un multiplu campion mondial... sa ma scuzi dar toate hate-urile pe care le-a adunat le merita 100%.
Ultimele comentarii
128 in total