mie nu-mi place masina asta nici ca design si nici ca motorizare ( de consum nu mai zic, 10% pentru un motor mild hybrid de 1L mi se pare enorm) dar trebuie sa recunoastem toti (inclusiv cei cu stepway de pe aici) ca luand in considerare reducerile permanente oferite de Hyundai, programul rabla si etc... sa iei o masina full cu 17.000 de euro e un chilipir totusi in ziua de azi, unde am ajuns sa dam pe un Duster 22.000 euro si pe un Opel Corsa peste 20.000. e o masina noua, cutie automata, echipata cu de toate, taxe foarte mici etc. Pentru multi o sa merite achizitia acestei masini, in special pt doamne si domnisoare zic eu carora nu le pasa ca motorul este mic si nu poti face raliu cu ea.
Uh la la...am condus timp de 3 ani de zile fostul 308, motorizarea 1.6 99 CP diesel. M-am indragostit iremediabil de masina aia. Te simti extrem de bine la volan, masina se conduce senzational (nu exista grad de comparatie fata de Golf 7 cu care am facut cateva drumuri lungi si care nu m-a impresionat cu nimic) iar consumul e cireasa de pe tort, 5% in conditiile in care mergeam destul de sportiv cu ea mai mereu. Legat de 308-ul asta din test drive cred ca nu mai e nimic de zis, 2 clase peste Golf si Megane. Bravo Peugeot!!
in general nu sunt niste masini recunoscute in a fi fiabile, daca mai pui ca nici ca design nu exceleaza la nimic iar pretul, la fel ca toate masinile din ziua de azi, nu e deloc mic, putem intelege de ce exista o cerere extrem de mica pe piata din Romania si nu numai. nu mai pun la socoteala si problemele pe care le are cu cutia de viteze ca...
Sunt multe de spus cand te uiti la masina asta. As incepe prin a spune ca are un plus fata de Audi, BMW sau Mercedes, comparand evident compactele lor. Atat la interior cat si la exterior masina asta chiar vine cu lucruri noi, nu au copiat pe nimeni ( cum fac de vreo 5 - 7 ani multe marci de masini) si se vede aerul premium de la distanta. Dar cum nimic nu e perfect pe lumea asta, ajungi sa dai 40k+ de euro pe o masina compacta care nu are o cutie de viteze premium (o cutie de viteze premium nu te bruscheaza cand retrogradeaza) si care are un instrumentar de bord invechit. una peste alta mie mi se pare un pret cam exagerat avand in vedere ca vorbim de o compacta totusi. Si cum spunea si kiro, nu vom vedea f multe masini de genu' pe strada, la 40k de euro ai alte variante cu masini mai confortabile si mai spatioase, este adevarat, nu atat de futuriste precum acest DS.
In sfarsit un Clio care arata bine la interior. insa in ceea ce priveste varianta aceasta hybrid, pe mine m-ati cam speriat. eu conduc un Laguna 1.5 dCI( nu ca nu v-ati dat seama din poza de la avatar) iar cand am avut probleme mai seriose la ea (mai exact DFP-ul) m-au trimis la un service de cartier, pentru ca ei la reprezentanta nu sunt in stare sa il curete, ii fac regenerare si la revedere. si acum vine intrebarea. daca mecanicii de la reprezentanta din Bucuresti nu stiu sa repare un diesel vechi de o gramada de ani, cum vor sti ei sa repare un sistem hybrid atat de complicat ca acesta. va zic eu, voi o sa va uitati la ei si ei la voi. asta ca sa ce, consum de 5-6 cat ati scos cu acest hybrid scoti si pe benzina sau diesel avand in vedere ca masina este mica si are motoare mici. in concluzie, este o varianta interesanta dar riscanta. Riscanta ca risti sa stai cu ea in service cu lunile.
Ultimele comentarii
247 in total