Eu mi-as fi dorit si tractiune integrala, avand pana acum si masina tractiune fata dar si una tractiune integrala pot spune ca e mare diferenta, mai ales iarna, evident in favoarea tractiunii integrale. in rest eu sunt FAN hybridelor PHEW, atata timp cat stai la curte si ai garaj practic poti merge zilnic la munca in full electric fara sa consumi motorina/benzina si fara sa poluezi. nu ai ce sa iti doresti mai mult. Pe partea de design ma asteptam la mai mult din partea lor, dar fiecare face ce poate si cat poate.
eu as vrea un test drive cu varianta berlina si cu motorul diesel de 2.0 150 sau 190 CP. sigur consumul e mult mai mic iar ca design e mult mai frumoasa. la interior asteptam ceva mai interesant totusi, mai ales daca te uiti inainte la un peugeot 508 de exemplu
raman la parerea ca varianta PLug-in Hybrid este mai ok decat o masina electrica. esti mai relaxat, nu mai ai baterie, sari pe benzina. pt ca e aiurea sa iti faci traseul (la drum lung) in functie de locurile unde gasesti zona de incarcare. ca sa nu mai zic ca trebuie sa astepti ceva timp, deci timp pierdut. in rest mie imi place masina la interior foarte mult, la exterior nu e chiar f reusita.
Nu-mi dau cu parerea despre masina, este prea scumpa parerea mea uitandu-ma la ce ofera. Insa, la plusuri ati trecut "Consumul redus". Deci NU, 9% in oras pt un motor de 1.0 nu inseamna consum redus. Ca nu este un consum foarte mare este adevarat, dar in nici un caz nu este redus. Un Nissan Qashqai 1.6 diesel consuma in oras 6.5 - 7% iar in testul vostru Touareg de 3.0 L a scos 8.6% consum mixt. asta asa, ca o comparatie.
Ultimele comentarii
247 in total