interesanta masina, destul de scumpa dar deh, toate sunt in scumpe in ziua de azi dar ca sa cumperi o electrica eu voi astepta pana va aparea cea cu o autonomie de macar 600km REALI. masina asta iarna va avea o autonomie reala de probabil 300 - 330km, ceea ce nu suna foarte bina daca asta este singura ta masina. iti cumperi o masina cu 35k si diferenta de bani bagi combustibil si repari la ea 15 ani pe putin.
cu 27k euro iti iei Toyota Corolla full option full hybrid cu motor de 1.8 si 122 CP(dupa reducerile obtinute). de ce ai da cu 5k euro in plus pentru un Opel diesel cu motor de 1.5??
aproape 50k de euro pentru o masinuta cu motor de 1.4 si portbagaj de Matiz. ne mai spuneti in test si de faptul ca suspensia e rigida si zgomotoasa...la banii astia iti iei masini mult mai spatioase, confortabile, 4x4 etc
Subscriu la ce spune dan_grc - cine va mai da 25k pe o buburuza cu motor de drujba cand cu 30k iti iei un SUV-ulet sau o berlina?! cu 20k iti iei o Hyundai Elantra 1.6 130 cai full option care e mult mai confortabila si spatioasa fata de aceasta Fabia. daca mai punem la socoteala si consumul, nu e de mirare de ce vezi pe strada numai Hyundai-uri, nu sunt cele mai top masini dar macar nu iti rup haina de pe tine. Plus ca au si garantie mai mare fata de grupul VAG
Masina dar si descrierea primita in acest test este practic definitia Toyota. Nu te impresionez vizual, dar iti ofer tot ce ai nevoie la un pret corect. Marele plus la Toyota il reprezinta fiabilitatea. Cu masina asta nu stai in service din 3 in 3 luni dupa ce iese din garantie. In concluzie, daca vrei figuri si vrei sa impresionezi lumea, te indrepti catre alte marci, daca vrei fiabilitate, consum redus si pret corect, iei Toyota. Sincer singurul lucru pe care as putea personal sa il reprosez masinii este acea plansa de bord invechita si urata, in rest masina chiar arata decent
Ultimele comentarii
247 in total