@Cristi - nu e nici o problema, conduci totusi un SUV cu motor pe benzina de 2L cu cutie automata si tractiune integrala, e normal sa consume atat, cel putin daca te referi la consum in oras. La drum lung probabil scoti sub 10.
foarte interesanta masina, mai ales motorul. Despre aspectul interior si exterior as avea numai cuvinte de lauda, sper totusi ca Mazda vine cu anumite reduceri de pret pentru ca la fel ca la 99% dintre masinile de azi, si aceasta masina mi se pare ca putea fi ceva mai ieftina. Ma mai gandesc daca acest motor revolutionar va putea fi reparat de meseriasii nostri prin service-uri, cred ca nu si singura varianta va ramane reprezentanta. in rest well done Mazda!
La exterior nu-mi displace, la interior scaunele sunt ce trebuie cum se spune, dar bordul nu-mi place absolut deloc. E chestie de gust si de preferinte, dar mie nu-mi place. Deci eu n-as da banii astia pe masina asta, daca dai peste 50.000 de euro pe o masina, macar sa iti placa totul la ea. Si nici de 306 cai nu am nevoie. nu sunt adeptul motoarelor de 1.2 si 75 de cai dar nici 306 cai pt Romanica nu mi se par necesari.
Cu tractiune 4x4 si o autonomie de peste 400km reali ar fi fost o masina cu vanzari record in materie de masini electrice. Arata foarte bine atat la interior cat si la exterior si are dotari multe si utile.
Imi pastrez parerea de la testul anterior. O masina foarte interesanta, cu dotari multe si de ultima generatie. VIne clar cu imbunatatiri remarcabile fata de generatia anterioara. Normal ca are si minusuri, masinile de peste 50.000 de euro nu sunt perfecte, ce sa mai vorbim de una care costa 15.000. P.S: ma intristeaza faptul ca in 2020 mai vedem masini fara cotiera fata. Nu e nici practic, nici estetic, nici confortabil
Ultimele comentarii
247 in total